هافبک وسط استقلال درحالی قهر کرده و به تمرینات این تیم نمی‌رود که استقلال در آستانه جام دیگری قرار دارد و این قهر به دلیل طلب زیاد می‌تواند به استقلال ضربه جبران‌ناپذیری بزند.

به گزارش خبرنگار مهر،عنوان شده است که امید ابراهیمی ششصد میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارد و به همین دلیل در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند. در باب این اتفاق باید پرسید امسال که استقلال پول خوبی از اسپانسر گرفته چرا باید بیش از نیمی از قرارداد بازیکنانش را نداده باشد که در آستانه فینال حذفی بی حاشیه ترین بازیکنش در طول فصل قهر کند و برود.

در این زمینه پرسش های دیگری هم وجود دارد مثلا اینکه چرا مسئولان این تیم یک به یک از اینکه چرا ابراهیمی در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و کسی نمی‌داند که این هافبک وسط قلدر چرا در تمرینات تیم شرکت نکرده است؟

از این ماجرا هم عبور می‌کنیم و می‌رسیم به خود امید ابراهیمی و بزرگترین پرسش را مطرح می‌کنیم که چرا او در آستانه مهمترین دیدار استقلال که می تواند یک جام برای این تیم به ارمغان بیاورد نه مثل امید ابراهیمی حرفه ای که مثل یک بازیکن آماتور استقلال را رها کرده و در حالی که می داند استقلال برای بالای سر بردن یک جام به او احتیاج دارد، این تیم را رها کرده است؟

این را می‌دانیم که یا ابراهیمی را قانع می کنند و او را برمی‌گردانند و یا بخشی از طلب او را می دهند و می بر می‌گردد «این اقدام می تواند اعتراض دیگر بازیکنان طلبکار را دلخور کند» اما نبود او در همین چند روز هم می‌تواند دلیلی باشد بر باخت و شکست استقلال در فینال حذفی.

شایعه دیگر در مورد ابراهیمی این است که او وسط تمرینات استقلال، تیم را رها کرده و به قطر رفته تا با الخریطات مذاکره کند و قراردادش را برای فصل بعد ببندد. در این رابطه هنوز خبر موثقی بیرون نیامده اما اگر این درست باشد نشان از بی نظمی در استقلال دارد که نمی داند بازیکنش درحالی که با باشگاه قرارداد دارد برای عقد قرارداد سال آینده اش از کشور خارج شده و در مورد قرارداد سال آینده اش پای میز مذاکره نشسته است.

سبک دست مسئول اسپانسرینگ باشگاه چندی قبل طی مصاحبه ای اعلام کرد که پنجاه درصد طلب های بازیکنان استقلال را پرداخت نکرده اند و به این ترتیب باید تاکید کرد که مثل ابراهیمی در استقلال زیاد هستند اما چرا ابراهیمی ملی پوش که با سرعت بسیار زیادی در حال رشد بود باید این رفتار را از خود نشان دهد؟

او برمی‌گردد و برای استقلال در فینال بازی می کند اما از خودش و از مسئولان گرانترین تیم لیگ باید پرسید که دلیل این جدایی سرخود هرچه که بوده باشد آیا درست رفتار کرده‌اند؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.