سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه تیمش امسال کمبود بازیکن دارد، گفت: قطعا شرایط ما برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بهتر خواهد شد.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی و نقل و انتقالات این تیم، گفت: بر عکس سال گذشته که ما ترافیک بازیکن داشتیم، امسال کمبود بازیکن داریم. ما تمرینات را از هفته گذشته در حضور هشت بازیکن و سه دروازه‌بان در دو نوبت صبح و عصر و به صورت فشرده برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: با جدایی حمید احمدی و اصغر حسن‌زاده و شرایط نامعلوم قدرت بهادری، محمد کشاورز و علی ابراهیمی در واقع پنج بازیکن تاپ خود را از دست داده‌ایم. قطعا برای جام باشگاه‌های جهان محمدرضا سنگ سفیدی را به خاطر امضای قرارداد با یک تیم در امارات در اختیار نداریم و این کار را سخت‌تر می‌کند.

سرمربی تیم تاسیسات تاکید کرد: تیم ما حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تغییر داشته و برای همین کار سختی داریم. جای هیچ توجیه و بهانه‌ای هم وجود ندارد.

شمسایی درباره احتمال جذب بازیکن جدید تصریح کرد: ما دو بازیکن دیگر مدنظر داریم که احتمالا با یکی از آنها به زودی به توافق خواهیم رسید و او هم به جام باشگاه‌های جهان خواهد رسید.

وی یادآور شد: چون جام باشگاه‌های جهان زودتر برگزار می‌شود یک مقدار از نظر بازیکن دچار مشکل خواهیم بود ولی شرایط ما برای مسابقات آسیایی بهتر می‌شود.

شمسایی درباره اینکه چقدر به نتیجه گیری در مسابقات جام باشگاه‌های جهان امیدوار است، گفت: به جز مصطفی نظری و مجید رئیسی سایر بازیکنان ما جوان هستند. من با این جوانها در آینده عرض اندام خواهم کرد. به هر حال تیم‌های دیگر دنیا تا دندان مسلح هستند و ما نمی‌توانیم با خودکار به جنگ توپ و تانک برویم. منکر این نیستم که فوتسال ایران توانایی زیادی دارد ولی بهر حال سایر کشورها هم با امکانات و پشتیبانی زیادی وارد مسابقات خواهند شد.

سرمربی تاسیسات در ادامه درباره جنجالی که آرایش برای انتخاب بهترین بازیکن فوتسال به پا کرد، گفت: من از سال ۲۰۰۱ در سایت «فوتسال پلنت» حق رای دارم و از همان سال به تمام گزینه‌های ایرانی رای داده ام؛ حتی شاید گاهی این رای من احساسی بوده است. آقای منصوری و هدایتی دو نفری هستند که کارهای مربوط به این امر را برای من انجام داده‌اند. من به آنها گفتم که اول به علی اصغر حسن زاده و سپس به محمد کشاورز رای بدهند. گزینه‌ای که نامش از طرف من اعلام شده، را اصلا نمی‌شناسم.

شمسایی ادامه داد: مگر می‌شود من به اصغر حسن زاده و محمد کشاورز رای ندهم؟ من با هیچکس تعارف ندارم و اگر واقعا به بازیکنان ایرانی رای نداده بودم، آنرا علنی می‌گفتم. دنبال این نیستم که یک نفر را راضی کنم. قرار شد این موضوع را از سایت فوتسال پلنت پیگیری کنند و به من خبر بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.