در حالی که از هر سو خبر ورود آقای خاص به اولدترافورد برای جانشینی لوئیز فن‌خال شنیده می‌شود، این باشگاه خبر عقد پیش قرارداد با سرمربی پیشین چلسی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد این خبر که با ژوزه مورینیو برای هدایت شیاطین سرخ در فصل آینده پیش قرارداد بسته است را تکذیب کرد.

لوئیز فن‌خال روز گذشته (دوشنبه) رسماً از سرمربیگری من‌یونایتد برکنار شد اما طبق اعلام باشگاه هنوز شایعاتی که درباره جانشین او منتشر شده‌، به حقیقت تبدل نشده‌اند.

از جمله رسانه‌هایی که اعلام کرده‌اند من‌یونایتد با مورینیو بر سر عقد قرارداد به توافق رسیده‌، سایت ESPN‌ بوده که نوشته است سرمربی پیشین چلسی این هفته قطعاً هدایت قهرمان جام حذفی انگلیس را برعهده خواهد گرفت. همچنین گزارش شده بود که منچستری‌ها به مورینیو ۴ میلیون پوند داده‌اند که چشمش را روی پیشنهاداتی که از سایر تیم‌ها دارد ببندد تا تکلیف فن‌خال مشخص شود.

اکنون اما یکی از سخنگویان باشگاه منچستریونایتد به نشریه تایمز گفته که هیچ یک از این اخبار صحت ندارند. او گفت: این خبر که ما با مورینیو به توافق رسیده‌ایم و با او پیش قرارداد بسته‌ایم، کاملاً بی‌اساس است. همچنین باید بگویم که ما هیچ پولی به هیچ شخصی به عنوان سرمربی آینده تیم‌مان پرداخت نکرده‌ایم.

طبق گفته منابع سایت ESPN، ورود مورینیو چیزی است که می‌تواند تکلیف رایان گیگز، دستیار فن‌خال در منچستریونایتد را هم تعیین کند و احتمال اینکه او با ورود آقای خاص، اولدترافورد را ترک کند بسیار زیاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.