اصفهان – بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن با آمادگی به مصاف العین می‌رود و هدف این تیم، کسب پیروزی و رسیدن به نتیجه دلخواه است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید محمدزاده صبح سه شنبه، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ما در طول یک هفته از نظر تمرینی، روحی روانی و ذهنی در آمادگی کامل به سر می‌بریم و مطمئنم فردا بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم.

وی ادامه داد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و تیم ما حریف بسیار خوبی به شمار می‌رود و دست و پا بسته نیست اما با همدلی و همیت بازیکنان، بدون شک فردا برای پیروزی بازی می‌کنیم و امیدوار هستم که با این برد در ۹۰ دقیقه بازی را به پایان برسانیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: ما در هفته‌های گذشته با عملکرد خود نشان دادیم که مسائل مالی در تیم ما تأثیرگذار نیست. کادر فنی بسیار خوبی داریم و تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشته‌ایم و همین مسائل باعث شده به عنوان بهترین تیم آسیا باشیم.

وی ادامه داد: تعصب و غیرت می‌تواند به میزان قابل توجهی در کار ما تأثیرگذار باشد و رفاقت و همدلی تیم ما بر آن غالب است بنابراین فردا در مسابقه خود نتیجه دلخواه را کسب می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.