تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (سه‌شنبه) با حضور ۲۵ بازیکن در زمین پژوهشگاه صنعت نفت پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با حضور ۲۵ بازیکن از ساعت ۱۰:۳۰ در زمین پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد که پیش از آغاز تمرین مسئولان پژوهشگاه صنعت نفت با دستگاه چمن‌زن قسمت‌هایی از زمین تمرین تیم ملی را که بلند بود، کوتاه کردند.

* امروز بازیکنان لژیونری که پیش از این به اردو نیامده بودند، به تمرینات تیم ملی اضافه شدند. علیرضا حقیقی، مرتضی پورعلی‌گنجی، اشکان دژاگه، پژمان منتظری، میلاد محمدی و سعید عزت‌اللهی اولین جلسه تمرین خود را با تیم ملی انجام دادند. سردار آزمون هم که به اردو اضافه شده امروز در تمرین حضور نداشت.

* کریم انصاری‌فرد که همراه با پانیونیوس درگیر بازی‌های لیگ یونان است همچنان در تمرینات حضور ندارد. وریا غفوری هم که روز گذشته در تمرین نبود، امروز زیر نظر پزشک تیم تمرینات اختصاصی انجام داد.

* در تمرین امروز بازیکنان ابتدا به دو دسته تقسیم شدند، دسته اول بازیکنان لژیونر بودند که تازه به تمرینات اضافه شده بودند و دسته دوم بازیکنانی بودند که در تمرین روز گذشته حضور داشتند.

* لژیونرها زیر نظر اوسیانو کروز تمرینات خود را پیگیری کردند و در ادامه تمرینات زیر نظر میکو مربی بدنساز به کارهای کششی و نرمشی روی آوردند.

* دروازه‌بان‌های تیم ملی زیر نظر دن گاسپار، مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات خود را دنبال کردند. علیرضا حقیقی که امروز به تمرینات اضافه شده تمرینات خود را با سایر دروازه‌بان‌ها انجام داد.

* بازیکنان در ادامه مرور کارهای تاکتیکی خود زیر نظر میکو دستیار کی‌روش به کارهای ترکیبی، پاسکاری و حفظ توپ روی آوردند.

* کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با تأخیر ۲۰ دقیقه‌ای وارد زمین شد. او به همراه افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان جلسه‌ای قبل از آغاز تمرین در مورد شرایط تیم ملی و نحوه اردوها برگزار کردند.

* اعضای تیم ملی امروز لباس‌های سفید و شورت ورزشی مشکی به تن داشتند و دروازه‌بان‌ها هم لباس‌های قرمز رنگ پوشیده بودند. کارلوس کی‌روش همچنان رغبتی به پوشیدن لباس اسپانسر جدید تیم ملی ندارد و امروز هم با لباس دیگری در تمرین حضور یافت.

* بازیکنان لژیونر پس از حضور در تمرینات تیم ملی مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفتند و عکاسان هم از حضور آنها در تمرینات تیم ملی عکس می‌گرفتند.

* آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که به‌همراه بازیکنان لژیونر تمرینات خود را دنبال می‌کرد مدام با اشکان دژاگه، مرتضی پورعلی‌گنجی و سعید عزت‌اللهی شوخی می‌کرد.

* بازیکنان در ادامه تمرینات خود به کارهای استقامتی روی آوردند و سپس به گروه‌های مختلف تقسیم شدند و پاسکاری و کارهای ترکیبی در دو دروازه تمرینات خود را دنبال کردند. پس از حضور کی‌روش در داخل زمین وی نظارت مستقیم بر عملکرد شاگردانش داشت و مدام موارد تاکتیکی را به آنها گوشزد می‌کرد.

* افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با عکاسان خوش و بش خاصی داشت و با حالت شوخی به آنها گفت که از محوطه تعیین شده‌شان جلوتر نیایید چرا که مین کار گذاشته شده است!

* مهدی طارمی در اواخر تمرین امروز از ناحیه زانو مصدوم شد و به تمرین ادامه نداد.

* تمرینات ساعت ۱۲ به پایان رسید و بازیکنان بدن‌های خود را سرد کردند.

* در تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان حدود ۲۰ هوادار حضور داشتند که از کارکنان پژوهشگاه صنعت نفت بودند.

* دوربین‌های تلویزیونی امروز در محل تمرین تیم ملی حاضر بود و از عدم امکانات و شرایط تیم ملی با خبرنگاران و عکاسان مصاحبه کردند.

* غیبت سردار آزمون هم برای خبرنگاران هم خالی از لطف نبود، چراکه آنها مدام در خصوص غیبت او با هم صحبت می‌کردند.

* تمرین عصر تیم ملی فوتبال کشورمان در سالن بدنسازی هتل آزادی برگزار خواهد شد.

* تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده‌سازی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و دیدار با تیم مقدونیه در ۱۳ خردادماه خودش را آماده می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.