سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی مقابل العین برای همه سخت و در دیدار فردا نخستین هدف ما عدم دریافت گل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین امارات اظهار داشت: نتیجه خوبی در بازی رفت کسب کردیم و نتیجه تساوی یک بر یک در زمین حریف بسیار خوب بوده، با این حال این نتیجه تضمین صعود ما نیست و بازی اصلی ما هنوز مانده است.

وی افزود: با تیم خیلی خوبی بازی داریم و تیم حریف یکی از قدرت‌های خوب آسیا به شمار می‌رود، بازی مقابل العین برای همه سخت است در دیدار فردا نخستین هدف ما عدم دریافت گل است، باید تمرکز دفاعی خوبی را در دیدار فردا داشته باشیم و بازیکنان کلیدی این تیم را به خوبی مهار کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در آسیا بسیار عالی بودند و در زمین هر کاری که دلشان بخواهد انجام می‌دهند و در دیدار فردا نیاز به هواداران ذوب آهن و اصفهان داریم.

وی با اشاره به ترکیب بسیار خوب تیم حریف تصریح کرد: تیم حریف بازیکنان خوب زیادی دارند و ما باید بتوانیم دفاع تیمی خوبی داشته باشیم، بازیکنان تیم حریف در خط حمله خطرناک هستند و باید با یک بازی بسته و تحت فشار قرار دادن حریف را مهار کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تنها هدف ذوب‌آهن کسب تساوی بدون گل است، گفت: هدف اصلی ما تساوی بدون گل نیست و اولویت تمرکز ما در فاز دفاعی است، تیم جوان و با انرژی را داریم که در فاز دفاع و حمله می‌توانند بسیار موثر باشند.

وی درباره محروم و مصدوم‌های تیمش در دیدار فردا گفت: بازیکن محروم ما هادی محمدی است و مصدوم مهدی رجب‌زاده بوده که روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت داشت و اگر احتیاج باشد از حضور این بازیکن استفاده می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.