سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: نتیجه بازی قبل یک- یک بوده و کار ما برای بازی پیش‌رو مشکل است اما برای صعود برنامه‌ای برای ارائه یک بازی خوب داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زلاتکو دالیچ دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن ایران در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما برای انجام یک بازی خوب و اجرای یک مسابقه عالی به اصفهان آمدیم.

وی افزود: ذوب آهن تیمی قوی و منسجم است که تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و ما کار سختی مقابل این تیم داریم.

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: نتیجه بازی قبل یک- یک بوده و کار ما برای بازی پیش رو مشکل است اما برای صعود برنامه ای ارائه یک بازی خوب داریم.

وی افزود: ما سه روز پیش بازی سختی داشتیم که به وقت اضافه کشیده شد بنابراین برای بازی پیش‌رو خسته هستیم ولی چاره‌ای جز زدن گل و کسب نتیجه نداریم اما می‌دانیم این کار بسیار مشکل است. من همیشه به تیمم خوش‌بین بودم و می‌دانم با وجود سختی بازی قادر به پیروزی خواهیم بود.

دالیچ درباره جایگاه ذوب آهن در لیگ قهرمانان تصریح کرد: همه تیم‌های این مرحله در بین ۱۶ تیم برتر آسیا قرار دارند و هیچ تیم ضعیفی نمی‌تواند به این مرحله صعود کند؛ ذوب آهن بهترین تیم ایران است و بازی مبتنی بر پاس در دستور کار دارد و در واقع سبک بازی ذوب آهن شبیه ماست بنابراین بازی سختی داریم ولی به دنبال صعود هستیم‌.

وی درباره تاثیر شرایط آب و هوایی بر عملکرد تیم‌ها گفت: من برای حریف احترام قائل هستم اما به تیم خودم هم اعتماد دارم؛ ما در بازی رفت خوب کار کردیم ولی نتیجه در لحظات پایانی عوض شد و ذوب آهن روی اشتباه ما موفق به گلزنی شد و این نتیجه چندان به آب و هوا ربطی نداشت. شرایط آب و هوایی برای هر دو تیم است و امیدوارم شرایط برای ما خوب باشد و دمای هوا کاهش پیدا کند.

سرمربی تیم العین امارات درباره سابقه تقابلش با تیم‌های ایرانی گفت: من تاکنون ۳ بار در ایران با نمایندگان این کشور بازی کرده‌ام و هیچ موقع مقابل آنها شکست نخوردم. خط مشی ما ارائه یک بازی خوب است چون چیزی برای از دست دادن نداریم.

وی درباره ارتباطش با برانکو ایوانکوویچ گفت: برانکو دوست خوب من است و مربی من بوده؛ برانکو سبب شد که من مربی فوتبال شوم و همیشه به من کمک می‌کرد؛ امیدوارم بتوانم او را در روزهای آینده ببینم.

دالیچ درباره شرایط این بازی و تیمش خاطرنشان کرد: قبلا اشاره کردم که ذوب آهن تیم خوبی است، شیوه بازی ذوب آهن مبتنی بر هدایت توپ است که با علایق من سازگاری دارد، این نکته خوبی برای ذوب آهن است.

وی افزود: من باور دارم که حقوق و دستمزد بازیکنان نقش کلیدی در شیوه بازی آن‌ها ندارد، چیزی که به آن اهمیت می‌دهم موفقیت تیم من و صعود است و دستمزد بازیکنان در حیطه وظایف من نیست اما حاضرم حقوق خود را به بازیکنان بدهم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.