سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:در بازی رفت نتیجه خوبی گرفتیم، یک بر یک نتیجه خوبی است اما این دلیل صعود ما نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل العین امارات در مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در بازی رفت نتیجه خوبی گرفتیم. یک بر یک نتیجه خوبی است اما این دلیل صعود ما نخواهد بود. فردا یک بازی سخت و تعینن کننده داریم. بازی فردا بسیار سخت است. العین مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و کار سختی خواهیم داشت. بازی مقابل العین برای هر تیمی سخت است.

وی افزود: اولیت ما این است که ابتدا گل نخوریم. اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم صعود کنیم. بازیکنان حریف از فضای کوچک و لحظه‌ها خیلی خوب استفاده می‌کنند باید مراقب باشیم تا با تمرکز کامل بازی کنیم. بازیکنان ما تا کنون فوق العاده بودند.

گل محمدی ادامه داد: آنها با سر سختی زیاد و پر تلاش هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند. امیدوارم فردا هم با یک بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم. داشتن حمایت هواداران برایمان بسیار مهم است. بیش از هر زمانی نیاز به حمایت هواداران داریم. هواداران باید به ورزشگاه بیایند. امیدواریم بچه‌ها هم بتوانند جواب حمایت آنها را بدهند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان حریف بسیار خوب هستند باید بتوانیم آنها را کنترل کنیم. اکثر نفرات این تیم توانایی بالایی دارد و کاملا خطرناک هستند. باید با ارائه یک بازی تحت فشار و بسته حریف را کنترل کنیم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه اعلام کرده هدفش گل نخوردن است فردا به دنبال گرفتن تساوی بدون گل است، اظهار داشت: منظورم این نیست که ما خواهان تساوی بدون گل هستیم. اولویت ما در بازی فردا داشتن تمرکز در دفاع و گل نخوردن است نه اینکه بخواهیم نود دقیقه دفاع کنیم. شما در طول بازی نمایش هجومی هم از ما خواهید دید. تیم ما جوان و انرژیک است که آنها با انرژی فراوان خود می‌توانند به ما کمک کنند.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد:‌ هادی محمدی محروم است. مهدی رجب‌زاده هم از مصدومیت رنج می‌برد. او دیروز تمرین کرد و تا امروز و فردا شرایطش بهتر خواهد شد. امیدوارم که بتوانیم از این بازیکن فردا استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.