مربی سابق تیم فوتبال سپاهان می‌گوید صحبت‌هایی که محرم نویدکیا انجام داد به دلیل اطلاعات و گزارش‌های غلطی بوده که به او داده‌اند.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اظهارات محرم نویدکیا گفت: از صحبت‌های نویدکیا خیلی تعجب کردم. دیگر دوره تکنولوژی و فضای مجازی است و کسی نمی‌تواند حرفی که زده و مصاحبه‌ای را که انجام داده را تکذیب کند. محرم نویدکیا سه مورد درباره من گفت. اینکه آقای چرخابی علیه من صحبت کرده و چرا او صحبت از مبارزه با بازیکن سالاری می‌کند.

وی افزود: از روز اول گفتم کارهایی را که محرم نویدکیا انجام می‌دهد، گفته باشگاه است و باشگاه از او خواسته که خودش هم این موضوع را گفت. جالب این است دقیقاً من این صحبت‌ها را درباره نویدکیا کردم و خودش هم تأیید کرده، اما اکنون می‌گوید چرخابی صحبت از بازیکن سالاری کرده است. من گفته بودم مقصر باشگاه است که از او خواسته این کارها را انجام دهد و اسناد من هم همین مصاحبه‌هایی است که انجام داده‌ام و می‌توانید همین الان در فضایی مجازی آنها را جستجو کنید و ببینید.

مربی پیشین سپاهان خاطرنشان کرد: دومین مسئله این بود که نویدکیا گفته بود، چرخابی از استیماچ دفاع کرده است، اما من از روز اولی که این مربی به اصفهان آمد گفتم استیماچ سال گذشته رزومه خوبی نداشته و سپاهان در انتخاب او اشتباه کرده است. پس از آن هم که آن نتایج رقم خورد نسبت به عملکرد استیماچ انتقاد داشتم و نویدکیا بگوید من چه زمانی حامی استیماچ بودم؟

چرخابی اظهار داشت: موضوع دیگری هم این بود که نویدکیا گفت من گفته‌ام محمود یاوری را سرمربی سپاهان بگذارید. اول اینکه بگویم محمود یاوری ۴۳ سال یعنی ۱۰ سال بیشتر از سن محرم نویدکیا عمر مربیگری دارد، اما کسی می‌تواند باور کند که من بگویم محمود یاوری را سرمربی سپاهان بگذارید؟ اصلاً به شخصیت خودم اجازه نمی‌دهم چنین کاری کنم. من گفته بودم اگر سپاهان می‌خواهد از این مشکلات رهایی پیدا کند، کمیته فنی را از پیشکسوتان فوتبال سپاهان تشکیل بدهد و پیشکسوت‌ترین آنها که محمود یاوری است، مسئول کمیته فنی باشد. این کار هم اکنون تقریباً انجام شده و این صحبت من بود، اما چه زمانی گفتم محمود یاوری را سرمربی سپاهان بگذارید؟

وی با بیان اینکه گله‌ای از نویدکیا ندارم، گفت: فقط از نویدکیا خواهش می‌کنم که مطالعه داشته باشد. او اصلاً در طول فصل نه سایت‌ها و روزنامه‌ها را خوانده و گزارش‌هایی هم که به او داده‌اند، اشتباه است. اعتقاد دارم محرم نویدکیا شب گذشته دوست نداشت این صحبت‌ها را انجام دهد، اما با سؤال و جواب‌هایی که صورت گرفت مجبور شد اسم ببرد. کار صحیحی نیست که در رسانه ملی بدون اینکه بقیه نفرات بتوانند از خودشان دفاع کنند، اسم ببرد. اگر قرار بود نویدکیا به این شکل صحبت کند و همه را یک طرفه بکوبد، اشتباه کرد به برنامه ۹۰ رفت. هر صحبتی می‌کند باید سند و مدرک داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.