مدیربرنامه‌های مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس به خانه کهکشانی‌ها رفته است تا درباره آینده او با مسئولان رئال‌مادرید مذاکره کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه رادیویی کادناسر اسپانیا، خوانما لوپس، مدیر برنامه‌های آلوارو موراتا به مادرید سفر کرده است تا با مسئولان باشگاه رئال‌مادرید درباره آینده مهاجم یوونتوس مذاکره کند.

رئال‌مادرید در قراردادی که دو سال پیش با یوونتوس برای انتقال موارتا به تورین منعقد کرد، بندی گنجاند که به موجب آن این باشگاه می‌تواند با پرداخت ۳۰ میلیون یورو به بانوی پیر، مهاجم پیشین خود را پس بگیرد. اکنون به نظر می‌رسد که رئالی‌ها قصد دارند از این بند برای بازگرداندن بازیکنی که محصول آکادمی خودشان است استفاده کنند.

کادناسر اعلام کرده است که مدیربرنامه‌های موراتا دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیده شده است تا مذاکرات خود را برای بازگشت احتمالی بازیکن پیشین کهشکانی‌ها به مادرید آغاز کند.

یکی از شایعاتی که درباره آینده موراتا شکل گرفته این است که رئالی‌ها می‌خواهند او را ۳۰ میلیون یورو از یوونتوس بخرند و او را با مبلغی بالاتر بفروشند. این در حالی است که کهکشانی‌ها دو سال پیش موارتا را در ازای ۲۰ میلیون یورو به یووه فروختند.

اگر مواراتا با چنین نقل‌و‌انتقالی موافق باشد، در لیگ برتر چند تیم از جمله آرسنال آماده به خدمت گرفتن او هستند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌ها به شدت خواهان جذب مهاجم بانوی پیر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.