پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت:نویدکیا دیشب نمی‌خواست در برنامه ۹۰ آن صحبت‌ها را مطرح کند اما فضای این برنامه به گونه‌ای است که یکسری حرف‌های عجیب و غریب می‌زد.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات محرم نویدکیا در برنامه شب گذشته ۹۰ و اینکه او مدعی شد چرخابی قصد داشته محمود یاوری را به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب کند، گفت: اگر حرفی زده شود باید آن حرف با سند و مدرک باشد. او برای حرف‌هایش سند ندارد اما من سند دارم که این حرف اشتباه بوده است. همه افرادی که در باشگاه سپاهان هستند می‌توانند شهادت دهند که این مسئله نبوده و صحت نداشته است. شما از اصغر باقریان به عنوان مدیر باشگاه بپرسید که آیا من قصد داشتم یاوری را سرمربی سپاهان کنم یا نه؟ من چه کسی هستم که این کار را انجام دهم؟ محمود یاوری ۴۳ سال مربی بوده و ۱۲ سال سرمربی سپاهان و شاهین اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: عمر مربیگری یاوری ۱۰ سال از سن نویدکیا بیشتر است و درست نبود این حرف‌ها این طور مطرح شود. من خجالت می‌کشم که بخواهم یاوری را سرمربی سپاهان کنم. او مربی همه پیشکسوت‌های اصفهان بوده است. باید بگویم نویدکیا اشتباه کرد چرا که من یک سال قبل پیشنهادی به باشگاه سپاهان دادم و آن این بود که کمیته‌ای از پیشکسوتان اصفهانی تشکیل شود تا درباره سپاهان تصمیم‌گیری کند و چه بهتر که در راس آن محمود یاوری قرار بگیرد که استاد همه پیشکسوتان اصفهان بوده است. من نگفتم یاوری سرمربی سپاهان شود این مسئله در ذهن خود او هم نبوده است چرا که آقای یاوری این روزها زانو درد دارد و بعید است به فکر مربیگری باشد چه برسد به اینکه من بخواهم دستیار او شوم. من هنوز هم این پیشنهاد را دارم و به نظرم نویدکیا بابت این حرف‌ها اشتباه کرد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان افزود: اشتباه دیگر نویدکیا در برنامه ۹۰ صحبت او درباره استیماچ بود. از روز اولی که استیماچ به اصفهان آمد من مخالف او بودم چرا که فصل قبلش رزومه خوبی نداشت و آمدن یک مربی خارجی در وسط فصل اشتباه است چرا که از سپاهان شناختی نداشت. من در تلویزیون و همه مصاحبه‌هایم از استیماچ انتقاد کردم اما جالب است محرم گفت من از او دفاع می‌کردم! الان اینترنت در همه جا وجود دارد و شما با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه می‌شوید من چه صحبت‌هایی درباره استیماچ کردم. معتقدم درباره نویدکیا باشگاه مقصر بود که به این بازیکن این همه بها داد. من همان حرف نویدکیا را می‌زنم که باشگاه مقصر این اتفاقات است. نویدکیا در کامپیوتر شخصی‌اش نام خودش و من را سرچ کند تا متوجه شود من چه صحبت‌هایی کردم.

چرخابی تصریح کرد: من فکر می‌کنم نویدکیا نمی‌خواست این حرف‌ها را در برنامه ۹۰ بگوید اما به هرحال فضای این برنامه به گونه‌ای است که برخی حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند. قضاوت درباره صحبت‌های نویدکیا را باید به عهده مردم گذاشت که بهترین قاضی هستند. اینکه نویدکیا در این برنامه تلویزیونی از همه اسم بیاورد و به همه بتوپد یک نوع یکطرفه به قاضی رفتن است چرا که کسی نتوانست از خودش دفاع کند و این کار غلطی بود.

وی درباره اینکه آیا ویسی در سپاهان سال آینده از نویدکیا استفاده کند یا خیر، افزود: این نظر ویسی است و او می‌تواند در این باره صحبت کند. من نه از شرایط بدنی نویدکیا و نه از تفکرات ویسی خبر ندارم اما قطعا ویسی باید در سپاهان اختیار تام داشته باشد که از چه کسی استفاده کند و چه کسی را بیرون بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.