ستاره برزیلی آبی‌و‌اناری‌ها می‌گوید از بودن در بارسلونا خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار ۲۴ ساله که در پیروزی ۲ بر صفر بامداد دوشنبه بارسلونا مقابل سویا در فینال جام حذفی اسپانیا گل دوم تیمش را به ثمر رساند و تیمش را در کسب بیست‌و‌هشتمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها یاری کرد، این روزها شایعه جدایی‌اش از بارسا مطرح است.

گفته می‌شود تیم‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب او هستند، این در حالی است که رسانه‌های کاتالونیا بر این باورند که این مهاجم برزیلی به زودی قراردادش را با این باشگاه تا سال ۲۰۲۲ تمدید خواهد کرد.

نیمار که در سه سال حضورش در بارسلونا هشت عنوان قهرمانی را با این تیم تجربه کرده، گفت: فصل فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشتیم، هر چند یکی از دشوارترین فصل‌هایی بود که تجربه کردیم چون پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا ناراحت بودیم. با این حال هر کاری که از دست‌مان برمی‌آمد، انجام دادیم تا دو جام باقیمانده دیگر را به دست بیاوریم و حالا این دو جام اینجاست. از هواداران‌مان که یک سال دیگر با ما بودند، تشکر می‌کنم.

وی در پایان به نوعی به شایعه احتمال جدایی‌اش از این تیم پایان داد و گفت: من در این باشگاه خوشحالم و جزیی از باسلونا هستم. بارسا به پیش! کاتالونیا به پیش!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.