اظهارات کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در برنامه نود واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه نود همانند روال گذشته، دوشنبه شب به روی آنتن رفت.

نظرسنجی این برنامه به پیش‌بینی نتیجه دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و ذوب‌آهن اختصاص داشت که در پایان آن ۴۴.۶ درصد شرکت‌کنندگان به برد استقلال رأی دادند.

ابتدای برنامه آیتم ویژه‌ای از حال و هوای شهر آبادان و هواداران این تیم قبل از بازی پایانی‌شان مقابل فجرسپاسی و صعود زردپوشان به لیگ برتر پخش شد.

مهدی طارمی پس از کلیپی که درباره فراز و فرودهای او در لیگ پانزدهم پخش شد، به عنوان میهمان در برنامه حاضر شد. آقای گل لیگ پانزدهم در مورد موارد مختلفی با فردوسی‌پور به گفت‌وگو پرداخت.

طارمی به پیشنهادهای مختلف اروپایی‌اش اشاره کرد و گفت: در صورتی که این پیشنهادها از تیم‌های مطرح اروپایی باشد به آنها پاسخ مثبت خواهم داد و این احتمال وجود دارد که فصل آینده مقابل رونالدو و مسی بازی کنم.

میهمان بعدی برنامه محرم نویدکیا، کاپیتان پرافتخار و پرحاشیه سپاهان بود. نویدکیا بالاخره سکوت بلندمدت خود را شکست و مطالبی را عنوان کرد که برای خیلی‌ها خوشایند نبود.

او به‌طور مفصل در مورد حواشی یکی دو فصل اخیرش صحبت کرد و نکاتی را بیان کرد که واکنش افرادی چون حسین فرکی، ابرقویی‌نژاد، چرخابی و ... را به دنبال داشت و آنها مطالب عنوان شده از سوی نویدکیا را تکذیب کردند.

در ادامه گزارشی جالب از لیگ دو پخش شد، جایی که تیم اکسین با بیست امتیاز و تفاضل گل ۱- صدرنشین گروهش شد. در برنامه نود این اتفاق نادر توصیف شده و نمونه‌هایی از آن در لیگ‌های عجیب و غریب دنیا آورده شد.

حسین کعبی هم به بهانه قهرمانی لسترسیتی و استقلال خوزستان میهمان سوم برنامه نود دوشنبه شب بود.

کعبی صحبت‌های جالبی در مورد نقش دلال‌ها در فوتبال ایران مطرح کرد. او اعتقاد داشت بیشتر تیم‌های لیگ برتری را دلال‌ها می‌بندند و همه از این موضوع اطلاع دارند.

کعبی دلیل بازی نکردنش را نیز عدم ارتباط با دلال‌ها دانست.

مربیان دو تیم صعود کرده به لیگ برتر یعنی نفت آبادان و ماشین سازی تبریز میهمان‌های بعدی برنامه بودند.

نادر دست‌نشان و رسول خطیبی در مورد وضعیت تیم‌شان در فصلی که گذشت به صحبت پرداختند. مرزبان مربی تیم پیکان اما به دلیل سفر به آلمان در این برنامه حضور نداشت.

عادل فردوسی‌پور در ادامه به شکایت مدیرعامل شهرداری اردبیل از سرمربی این تیم اشاره کرد و گفت: مدیرعامل این تیم به‌دلیل شکست پنج بر صفر تیمش مقابل نفت آبادان از سرمربی تیم شکایت کرده است.

براتی کارشناس حقوقی فوتبال هم در گفت‌وگو تلفنی با برنامه نود حکم کمیته انضباطی را در مورد رحمتی غیرقانونی دانست و تصریح کرد: در این حکم به آیین‌نامه فیفا استناد شده که غیرقانونی استُ چراکه ما فقط در هنگام مبهم بودن آیین‌نامه خودمان می‌توانیم به فیفا استناد کنیم.

وی افزود: وضعیت رحمتی به هیچ وجه مبهم نیست. مسابقات لیگ به پایان رسیده است اما فینال جام حذفی را درپیش داریم و محرومیت باید در این بازی اعمال شود. در گذشته نیز بازیکنانی مثل عالیشاه و مکانی طبق همین آیین‌نامه محروم شده بودند.

برنامه پایانی این فصل نود هفته آینده، دوشنبه شب به روی آنتن می‌رود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )