دبیرکل فدراسیون در نشست خود با مسئولین فدراسیون فوتبال عراق گفت: قطعا حضور تیم ملی کشور عراق را همانند تیم ملی کشور خود می دانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی ضمن بیان ارتباطات خوب و اشتراک فرهنگی میان دو کشور گفت: از اینکه ایران را برای میزبانی مسابقات خود انتخاب کرده اید از شما متشکرم. قطعا حضور تیم ملی کشور عراق را همانند تیم ملی کشور خودمان می دانیم و امیدواریم به جایگاهی که مد نظرتان هست و آن هم حضور در جام جهانی است دست پیدا کنید.

وی افزود: قطعا حضور شما در جام جهانی می تواند زمینه ساز شادی مردم کشور عراق را فراهم کند و فدراسیون فوتیال ایران هم تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانیم به خوبی از حق میزبانی خود در این مسابقات استفاده کنید.

اسدی خاطرنشان کرد: ایران را مانند کشور خودتان بدانید و تمام تلاش مان را خواهیم کرد امیدواریم تیم ملی عراق بتواند با کسب نتایج خوب به مسابقات جام جهانی صعود کند.

محمد جواد الصائع عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عراق و فالح موسی، مدیر تیم های ملی فدراسیون فوتبال عراق و یکی از اعضای کادر فنی این کشور که برای انتخاب استادیوم به ایران آمده اند در نشست با رئیس و دبیرکل فدارسیون گفت: به خاطر حمایت های خوب فدراسیون فوتبال ایران در مرحله مقدماتی و همچنین علاقه و ارتباط خوبی که میان فوتبال دو کشور و از آن بالاتر مردم ایران و عراق به جهت مشترکات فرهنگی وجود دارد ایران را انتخاب کردیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم حمایت های ایران در مرحله نهایی که از اهمیت بالاتری برخوردار است باز هم شامل حال ما بشود و با کمک شما بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عراق ضمن تبریک به مهدی تاج به مناسبت انتخابش برای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: پیام تبریک صمیمانه ما را از فدراسیون فوتبال عراق پذیرا باشید. امیدوارم باز هم بتوانیم مانند گذشته از حمایت های خوب فدراسیون فوتبال ایران بهره مند شویم.

در پایان این نشست محمد جواد الصائع به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عراق هدایایی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران به مناسبت انتخاب وی برای ریاست این فدراسیون اهدا کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )