آبادان – دیدار حساس تیم های صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز که دقایقی پیش با برد ۲ بر ۱ نفتی ها به پایان رسید، با حواشی مختلف و زیبایی همراه بود که در پی می خوانید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیمهای صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز در قالب هفته ۳۸ (پایانی) لیگ دسته یک بزرگسالان (جام آزادگان) امروز دوشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی شهر آبادان و با حضور هواداران با تعصب «برزیل ایران» برگزار شد.

* در نیمه نخست این دیدار نفتی ها بازی بهتری را در مقابل فجری ها به نمایش گذاشتند که حاصل آن به ثمر رسیدن گل نخست این دیدار توسط «محمد شادکام» و در دقیقه ۳۱ بود.

* در نیمه دوم تیم ها هر یک گلی را دریافت کردند، گل نفتی ها را «امیر زلیکانی» در دقیقه ۴۸ و گل فجری ها را « شاهرخ غلامرضا پور» در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند.

* هواداران نفت که از ساعت ها پیش از شروع بازی برای حمایت از طلایی پوشان به استادیوم تختی آبادان تا پایان بازی دست از تشویق تیمشان برنداشتند.

* تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز توانست سومین تیم صعود کننده به لیگ برتر پس از پیکان باشد.

* «حسین بغلانی» از تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه ۹۰ تنها کارت زرد این دیدار را از داور بازی دریافت کرد.

* «حکیم عوده پور» مربی پرتلاش نفتی ها نیز در دقیقه ۹۵ بازی از سوی داور از زمین اخراج شد.

* تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از سه سال، امروز بار دیگر به لیگ برتر سلام کرد.

* «حسین زرگر» با کمک «محمد رضا ابوالفضلی» و «علی میرزا بیگی» قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

* این دیدار نوزدهمین بازی نفتی ها در خانه و در فصل پانزدهم بود.

* شاه کرمی معاون ورزش وزارت نفت، نصر اصفهانی رئیس شورای ورزش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، خبیر سرپرست استانداری خوزستان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، حمید فرخ نژاد بازیگر آبادانی سینمای کشور، محمد بحرانی صدا پیشه ی جناب خان، محمود زاده، بهروان و تنی چند از مسئولان سازمان لیگ یک جام آزادگان و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان آبادان و منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی میهمانان ویژه این دیدار بودند.

* با برد نفتی ها در این دیدار بازیکنان به همراه کادر فنی تیم در حالی که پرچم مخصوص تیم برزیل آبادان را در دست داشتند در استادیوم تختی دور افتخار زدند.

* امروز برای تمامی آبادانی ها دوشنبه ی فوتبالی بود.

* صعود تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موجی از شادی و نشاط را در میان هواداران ایجاد کرد آنان یزله کنان و پایکوبان در استادیوم و خیابان های اطراف آن شادی و سرور خود را از این موفقیت به نمایش گذاشتند.

* جمع زیادی از هواداران تیم صنعت نفت از اصفهان، شیراز، کرج، شهرهای استان خوزستان و حتی خارج از کشور برای دیدن مستقیم این بازی به آبادان آمده بودند.

* کثرت تماشاگران این دیدار سبب شده بود تا بسیاری از آنان که دیگر جایی برای نشستن در استادیوم پیدا نکردند از بیرون استادیوم بازی را دنبال و از نتیجه آن مطلع شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )