سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به سرمربی تیم استقلال خوزستان هشدار داد در صحبت‌هایش دقت کند و بداند راجع به چه تیم بزرگی صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود خوردبین در پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی با گسترش فولاد‌ آمادگی و شایستگی خود را برای قهرمانی نشان دادیم و خوشبختانه شرایط تیم از هر نظر برای بازی آخر عالی است و ان‌شاءالله می‌بریم که قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که جذب علیرضا بیرانوند از سوی باشگاه پرسپولیس تا چه حدی صحت دارد، گفت: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی با راه‌آهن است تا ان‌شاءالله بتوانیم فصل را با قهرمانی تمام کنیم. تا زمانی که لیگ تمام نشده نه بازیکنی را از دست می‌دهیم و نه بازیکنی را جذب خواهیم کرد.

خوردبین درباره اعتراض مسئولان باشگاه گسترش فولاد به محل برگزاری بازی تیم‌شان مقابل پرسپولیس نیز یادآور شد: آقایان باید بدانند سازمان لیگ دو ماه پیش برنامه بازی‌ها را اعلام کرد و همان موقع اعلام کرد که این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود، اما آن موقع هیچ‌کس اعتراضی نکرد تا اینکه سه روز مانده به بازی گسترشی‌ها اعتراض کردند که شورای تأمین اجازه نداد محل بازی تغییر کند. البته شاید بازی ما با استقلال اهواز در اجرای این تصمیم تأثیر داشت، چرا که واقعاً در آن بازی اتفاقات بسیار بدی افتاد. همین اتفاقات چشم مسئولان را ترساند و واقعاً یک تصمیم خوب گرفتند که اجازه ندادند بازی در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات اخیر سخنگوی قوه قضائیه در خصوص علت مرگ مهرداد اولادی، تصریح کرد: کار قوه قضائیه درست نبود. مهرداد از جمع ما رفته و هنوز چهلم او نیامده نباید این حرف‌ها زده می‌شد. حتی اگر آنها هم این حرف را زده باشند من به شخصه باور نمی‌کنم، چون مهرداد چند سال پیش خود من بود و هیچ وقت ندیدم که او خطایی کند.

وی در رابطه با اظهارنظر عبدالله ویسی مبنی بر اینکه ۱۰ درصد بازی‌های هفته بیست‌ونهم جوانمردانه نبود و این نوع اظهارنظر به نوعی کنایه به باشگاه پرسپولیس است، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا ویسی این حرف را زده و چه منظوری داشته است، اما او باید در صحبت‌هایش دقت کند و بداند راجع به چه تیم بزرگی صحبت می‌کند ما در تبریز حریفمان‌ را به این دلیل بردیم که بازی زیبا و بدون نقصی را به نمایش گذاشتیم.

خوردبین همچنین در واکنش به بیانیه افشارزاده در خصوص مسائل داوری که در نهایت منجر به عذرخواهی هیئت مدیره استقلال از علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس شده است، تصریح کرد: ما از داوری‌ها هیچ سودی نبردیم. همین هفته پیش اگر داور اشتباه نمی‌کرد الان نیاز نبود که راه‌آهن را با اختلاف دو گل ببریم و قهرمانی ما به‌نوعی قطعی شده بود. افشارزاده بزرگ ماست و احترامش واجب، اما او قطعا می‌داند پرسپولیس هم همطراز پرسپولیس است و مطرح کردن بعضی حرف‌ها خوب نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )