مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط حساس جدول لیگ برتر گفت: نباید از امتیازات باقیمانده به راحتی بگذریم.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. این روزها با توجه به تعطیلاتی که داشتیم به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختیم و خودمان را برای این بازی آماده کردیم تا به مصاف گسترش فولاد برویم.

وی افزود: هنوز وضعیت محسن بنگر معلوم نیست که بتواند ما را در این بازی همراهی کند یا خیر و بابک حاتمی هم محروم است اما سایر بازیکنان در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ضعف خط دفاعی قرمزپوشان و اینکه غیبت محسن بنگر می تواند بر کیفیت عملکرد پرسپولیس تاثیر بگذارد، اظهار کرد: به هر حال ما یک تیم هستیم و در بازی برابر نفت هم دو گل به خاطر اینکه تیم در شرایط حمله بود، خوردیم. محسن بنگر بازیکن خوبی است که می تواند به ما خیلی کمک کند اما سایر بازیکنان برای این بازی آمده اند.

قنبرپور در مورد حضور علی کریمی در تمرین تیم پرسپولیس تصریح کرد: علی کریمی بازیکن بزرگ و یکی از مفاخر فوتبال ایران است که در تمرین ما حاضر شد و به بازیکنان انگیزه داد. من از ایشان تشکر می کنم اما امیدوارم حضور کریمی انگیزه خوبی به ما بدهد.

وی در پایان با اشاره به شرایط حساس جدول در رابطه با دو رقیب جدی سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شرایط حساسی قرار داریم. ما باید آرامشمان را حفظ کنیم و نباید از امتیازات باقیمانده به راحتی بگذریم. امیدوارم که بتوانیم با عملکردی خوب و قابل قبول دو بازی آتی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و با کسب عنوان قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم زیرا این هواداران در طول فصل ما را تنها نگذاشتند و در مسابقات زیادی ورزشگاه را پر کردند. باز هم تلاش می کنیم با کسب عنوان قهرمانی دل آنها را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.