رقابت های دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶ –تایلند با مقام هفتمی نماینده کشورمان در رشته آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، مسابقات قهرمانی آسیا-۲۰۱۶ تایلند امروز جمعه با مقام هفتمی نماینده کشورمان در بخش دانهیل آغاز شد.

در رشته دانهیل که به مسافت یک کیلومتر برگزار می شد امین نجفی توانست با ثبت زمان ۲:۰۷:۷۰ در رتبه هفتم جدول قرار بگیرد.در این رشته نمایندگان کشور ژاپن و تایلند توانستند مقام اول تا سوم را از آن خود کنند.حسین رفیعی دیگر نماینده کشورمان هم نتوانست نتیجه بهتر از هفدهمی بدست بیاورد.

تیم ملی کوهستان کشورمان در این دوره از مسابقات با ۸ ورزشکار شرکت کرده است که هدایت آن را پریموث استرانکار اهل کشور اسلوونی برعهده دارد. مسابقات در بخش تیم ریلی نیز امروز برگزار شد که ترکیب این تیم شامل محمد پورشریف،فرزاد خدایاری،امیرحسین جمشیدیان و فرانک پرتو آذر بود.

مسابقات در بخش تیم ریلی نیز امروز برگزار شد که ترکیب این تیم شامل محمد پورشریف،فرزاد خدایاری،امیرحسین جمشیدیان و فرانک پرتو آذر بود. متاسفانه در شرایطی که همه چیز برای کسب مدال مهیا بود زمین خوردن جمشیدیان نماینده پرامید تیم موجب شد در این رشته به مقام چهارمی دست پیدا کنیم. در این بخش تایلند، چین و ژاپن سه تیمی بودند که زودتر از ایران از خط پایان گذشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.