سایت باشگاه استقلال در حالی گزارش تمرین امروز را تکذیب می‌کند که خبرنگار خبرگزاری فارس روز چهارشنبه در محل تمرین حضور داشت و نقل‌قولهای روز چهارشنبه را در گزارش امروز خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پشت درهای بسته صورت گرفت که فرزاد مجیدی برای چهارمین روز متوالی در محل تمرین شرکت نکرد.

خبرنگار خبرگزاری فارس، در همین زمینه گزارش تمرین امروز را مخابره کرد و با توجه به غیبت‌های متعدد مجیدی در فصل جاری که در چندین مقطع صورت گرفته با اشاره به صحبت‌هایی که پرویز مظلومی و مهدی رحمتی در تمرین روز چهارشنبه با یکدیگر انجام داده بودند درخصوص غیبت سرپرست موقت استقلال توضیح داد. باز هم تاکید می‌کنیم در تمرین روز چهارشنبه استقلال خبرنگاران حضور داشتند و با توجه به مسابقه پیامکی یک اپراتور تلفن همراه قرار بود دو دستگاه خودرو به دو نفر از تماشاگران اهدا شود. هنگامی که بازیکنان استقلال از رختکن خارج شده و به درون زمین چمن رفتند پرویز مظلومی بازیکنانی نظیر میلاد فخرالدینی، حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی، خسرو حیدری و سیدمهدی رحمتی را در همان ابتدا به سمت بنری که برای اهدای جوایز تهیه شده بود هدایت کرد. در این لحظه رحمتی با صدای بلند خطاب به مظلومی گفت وقتی تیم سرپرست ندارد همین می‌شود، که پرویز مظلومی با تایید حرف رحمتی گفت دقیقا همین است معلوم نیست سرپرست ما کجاست.

این اتفاقات در حالی رخ داد که بازیکنان بعد از انجام مسابقه به زمین تمرین بازگشتند و امروز نیز مجددا فرزاد مجیدی در تمرین شرکت نکرد اما ظاهرا سایت باشگاه استقلال که فقط در زمان حضور برخی از اشخاص به سیاست تکذیب رو می‌آورد در این موضوع عجله کرده است. ظاهرا دوستانی که چنین مطالبی می‌نویسند حافظه‌شان یاری نکرده که خبرنگاران در تمرین روز چهارشنبه حضور داشتند و خبرنگار خبرگزاری فارس، امروز در مطلب خود عنوان کرده که مظلومی در تمرین آن روز نسبت به غیبت مجیدی این اظهارنظر را انجام داده است. از سوی دیگر با توجه به برگزاری دیدارهای دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر برای سه تیم استقلال خوزستان، استقلال تهران و پرسپولیس خبرگزاری فارس وظیفه خود می‌داند که تمرینات و اتفاقات هر سه تیم را برای مخاطبان خود اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش فارس، متاسفانه در فصل جاری افرادی در استقلال در پشت صحنه حضور دارند که بیشترین آسیب‌ها را به استقلال زدند و حتی از لحاظ رسانه‌ای به شکلی ضعیف عمل کردند تا جایی که تنها به فکر تکذیب کردن اخبار رسانه‌ها به خصوص خبرگزاری فارس رو آوردند. شاید به قول حسن روشن انتشار مصاحبه از قول مدیرعامل استقلال یا بیانیه‌های رنگین که علیه سازمان لیگ، باشگاه ذوب‌آهن، کمیته انضباطی و ... طی ماه‌های اخیر باعث شده تا دوستان تصور کنند استقلال را به سمت و سویی بردند که قطعا موفق خواهد شد اما خبرگزاری فارس،به رسم ادب و نگه داشتن حرمت پیشکسوت ورزش ایران که تجارب بسیار زیادی در راس ورزش به خصوص در کمیته ملی المپیک دارد تا به اینجا سکوت کرده و دست به افشاگری از پشت پرده این باشگاه نزده است. شاید اگر چنین مدیری بالای سر استقلال نبود حال و روز استقلال بدتر بود.

به گزارش فارس، بحث سرپرستی در استقلال طی ماه‌های اخیر بارها و بارها در رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری فارس، انتشار پیدا کرده و نحوه حضور فرزاد مجیدی باعث اعتراض پیشکسوتان این باشگاه شده است تا جایی که حتی پرسپولیسی‌ها نسبت به این موضوع اعتراف کرده و اعتقاد دارند در راس سرپرستی باشگاه بزرگی چون استقلال و پرسپولیس افرادی مانند منصور پورحیدری و محمود خوردبین حضور داشته باشند که شاید اگر شخصی مثل پورحیدری روی نیمکت آبی‌پوشان حضور داشت اتفاقات قبل و بعد از دربی رخ نمی‌داد.هر چند از قبل مشخص بود چرا و چگونه مجیدی به عنوان سرپرست انتخاب شد اما اینها بماند برای آخر فصل.فصلی که مربیان استقلال هیچگاه از مجیدی در مصاحبه‌های خود بعد از دربی صحبت و حمایت نکردند ولی سایت باشگاه استقلال در حمایت از مجیدی از کلمه بیانیه کادر فنی! استفاده کرد.

هواداران تیم استقلال طی هفته‌های اخیر به اندازه کافی از بابت شکست در دربی سرخورده شده و شاید اگر مدیریت بهتری در همه ابعاد صورت می‌گرفت این ناراحتی‌ها خیلی زود فروکش می‌کرد اما هستند افرادی که با چشم باز تیشه به ریشه استقلال می‌زنند درست مثل صحبتی که محمود فکری چندی پیش انجام داد و ادعا کرد (ضداستقلالی‌های داخل باشگاه از شکست تیم خوشحال می‌شوند.)ای کاش آقایانی که همه پیشکسوتان و فوتبالی ها از رخنه آنها به داخل باشگاه خبر دارند فقط دو هفته و به خاطر منافع استقلال و مردم این باشگاه را همراهی می‌کردند و مدام به فکر تخریب تیم در طول فصل و جایگزینی افراد دلخواه خود نبودند.

خبرگزاری فارس، مطابق سیاست‌های همیشگی از ابتدا تا امروز سعی در انتشار اخبار صحیح برای مخاطبان خود دارد هرچند ممکن است انتشار برخی از اخبار به مذاق بعضی از دوستان خوش نیاید درست مثل اظهارنظری که حسن روشن امروز انجام داد و مدعی شد از زبان افشارزاده و بدون اطلاع او روی سایت باشگاه مطلب می‌نویسند. در پایان به ذکر این نکته بسنده می‌کنیم که ان‌شاءالله بعد از پایان فصل در خصوص اتفاقات رخ داده در بحث رسانه‌ای باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد تا هواداران باشگاه استقلال بدانند چه اتفاقاتی در طول لیگ پانزدهم رخ داده است.اتفاقاتی که برخی‌ها از داخل باشگاه برای موفق نشدن استقلال انجام دادند و می‌توان از آنها یک شاهنامه نوشت.شاهنامه ای که شاید باعث شود مدیران ارشد ورزش کشور به آن ورود کرده و اجازه ندهند این اتفاقات پشت پرده در استقلال و لیگ شانزدهم خودنمایی کند.

فارس در پایان این مطلب در خصوص غیبت‌های سرپرست موقت تیم استقلال در فصل جدید توضیحاتی را منتشر می‌کند:

۹۴/۷/۱۹تمرین استقلال و بازگشت مجیدی بعد از چند روز غیبت

۹۴/۱۱/۲۱تمرین استقلال و غیبت مجیدی

۹۴/۱۱/۲۲ تمرین استقلال و غیبت مجیدی

۹۴/۱۲/۱۰ تمرین استقلال و غیبت مجیدی

۹۴/۱۲/۱۵ تمرین استقلال و غیبت مجیدی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.