دروازه‌بان پورتو قصد جدایی از این باشگاه را ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مدتی است شایعه حضور ایکر کاسیاس در تیم میامی دیوید بکام در فصل آینده شنیده می‌شود. دروازه بان پورتو در این باره گفت: واضح است که به میامی نخواهم رفت. از بودن در پورتو خشنودم. دوست دارم فرصت حضور در تمام رقابت‌ها را داشته باشم اما باید همه بازیکنان خود را با تیم وفق بدهند چون تغییرات زیادی در تیم ما وجود داشته است. واضح است که می خواهیم خوب کار کنیم. در فصل آینده تلاش خواهیم کرد به بهترین نحو ممکن کار کنیم. تنها قول نخواهیم داد بلکه این که را انجام خواهیم داد.

دروازه‌بان اسپانیایی درباره دیدار دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید برابر حریفانشان در نیمه نهایی گفت: به خاطر نتیجه کسب شده در انگلیس بازی رئال متفاوت بود. مادرید ترس بیشتری داشت چون با دریافت یک گل باید برای صعود دو گل به ثمر می‌رساند. اما در نهایت تیم بهتر مادریدی بود و به فینال صعود کرد. خیلی خوشحالم. مادریدی ها شایسته آن بودند. امیدوارم undecima را در میلان فتح کنند.

او افزود: دیدار دو تیم اتلتیکو و بایرن مونیخ زیبا بود. دو تیم دو پنالتی از دست دادند. دروازه بان ها خیلی خوب کار کردند. یان اوبلاک فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. به اتلتیکو به خاطر صعود به فینال تبریک می گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.