بال ولزی کهکشانی‌ها معتقد است اگرچه من‌سیتی امسال در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند اما از سال آینده با هدایت سرمربی اسپانیایی جدیدی خود، با قدرت بیشتری به این رقابت‌ها باز خواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث بیل معتقد است که تیم منچسترسیتی سال آینده با هدایت پپ گواردیولا با قدرتی مضاعف به مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا برمی‌گردد.

بیل که تنها گل پیروزی تیمش در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به منچسترسیتی زد، گفت: من مطمئنم که گواردیولا سطح بازی منچسترسیتی را ارتقا می‌دهد. او یک مربی طراز اول است و هر جایی که رفته کارش را عالی انجام داده است. من فکر می‌کنم که تجربه بیشتر رئال مادرید در دو بازی رفت ‌و برگشت برابر منچسترسیتی، برگ برنده‌اش برای صعود به فینال بود. ما تجارب فراوانی از حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان داریم و کارمان را به‌صورت حرفه‌ای انجام دادیم.

بیل ادامه داد: به‌نظر من کار برای منچسترسیتی سخت بود، چون این اولین باری بود که این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی می‌کرد. آنها قبلاً چنین شرایطی را تجربه نکرده بودند و کار در چنین وضعیتی به‌هیچ عنوان آسان نیست. ما دامنه حرکات منچسترسیتی را محدود کردیم. دلیل اینکه آنها موقعیت‌های گلزنی زیادی نداشتند این است که ما کارمان را خوب انجام دادیم.

بال ولزی کهکشانی‌ها با اشاره به بازی تیمش برابر منچسترسیتی تأکید کرد: زمانی که یک بر صفر پیش افتادیم، منچسترسیتی همیشه این فرصت را داشت که کار را به تساوی بکشاند، اما اگر این تیم به آب و آتش می‌زد تا گل تساوی را بزند، قطعاً ماهم می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم، چون در ضدحملات خوب هستیم. من حدس می‌زنم که شما می‌‌گویید منچسترسیتی باید بیشتر از این‌ها ریسک می‌کرد، اما این کار را انجام نداد.

حالا رئالی‌ها مانند دو سال پیش یک بار دیگر باید برابر همشهری‌شان اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند. دو سال پیش آنها در بازی که بیل هم گلزنی کرد، ۴ بر یک پیروز و برای دهمین بار قهرمان شدند. با ۲۶ ساله کهکشانی‌ها امیدوار است که امسال هم چنین اتفاقی تکرار شود.

او عنوان کرد: اینکه یک بار دیگر فرصت بازی در لیگ قهرمانان را به دست آورده‌ایم حیرت‌آور است و امیدوارم که بتوانیم قدر این فرصت را بدانیم. یک بار دیگر یک بازی بسیار سخت پیش رو خواهیم داشت و این را می‌دانیم. با این حال بی‌صبرانه منتظرش هستیم. اگر یک بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شویم، عالی می‌شود به‌خصوص قبل از یک تورنمنت بزرگ دیگر مانند یورو ۲۰۱۶.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.