شبکه مشهور آلمانی امروز در گزارشی اعلام کرد که دوران گواردیولا در بایرن محکوم به شکست بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد، رسانه‌های آلمان به گواردیولا هجوم آوردند.

شبکه ZDF آلمان در جدیدترین خبر دوران گواردیولا با بایرن را شکست خورده بیان کرد و نوشت: بدون هیچ شکی پپ به همراه بایرن شکست خورد. بایرن قبل از اینکه گواردیولا هدایت آن را برعهده بگیرد موفق به کسب سه‌گانه(لیگ قهرمانان، بوندسلیگا، جام حذفی) شده بود اما با آمدن او نتوانست سه گانه را تکرار کند. برای بایرن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از همه مهمتر است.

این شبکه مشهور آلمانی در ادامه درباره آینده بایرن به همراه آنچلوتی خبر داد: بازیکنان اصلی تیم قراردادشان را تمدید کردند و آنچلوتی آنچه که پپ آغاز کرده بود را در حال تکمیل کردن است. او به دنبال بازیکنانی مانند هوملز کاپیتان دورتموند است تا ضعف بایرن را برطرف کند. آنچلوتی بر عکس پپ که با فلسفه خودش تیم را درست کرد اما او با توجه به اینکه ارتباط خوبی با بازیکنان دارد در حال بستن تیمش است.

این شبکه در پایان خبر داد: آنچلوتی باید سه‌گانه را کسب کند. تاریخ بایرن این را نشان می‌دهد که هاینکس و هیتسفیلد توانستند به همراه بایرن این القاب را تکرار کنند. گواردیولا خودش اعتراف کرده است که بایرن به همراه آنچلوتی روزهای خوبی را به همراه خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.