دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان رسید که این امکان وجود داشت که هر چهار نماینده عربستان از این رقابت‌ها حذف شوند.

به گزارش ایسنا، کار نمایندگان ایران و عربستان در حالی در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید که دو تیم ایرانی به مرحله بعدی راه یافتند و از سه تیم عربستانی همگروه با تیم های ایرانی هم تنها یک تیم صعود کرد و این درحالی بود که می‌شد هیچ یک از نمایندگان عربستان به مرحله بعدی رقابت ها راه پیدا نکنند.

نمایندگان عربستانی عملکرد خوبی در این رقابت‌ها نداشتند و حتی الاهلی عربستان که در گروه چهارم حضور داشت هم نتوانست به مرحله بعدی برود و تنها الهلال بود که توانست راهی مرحله بعدی شود. شاید اگر تراکتورسازی کمی با انگیزه‌تر بازی را دنبال می‌کرد، امروز با سربلندی بیشتری می‌گفتیم که نمایندگان عربستانی با وجود همه جو سازی ها به هیچ جایی نرسیدند.

با این حال نمی‌توان به کادر فنی تراکتورسازی خرده گرفت که چرا در بازی مقابل الهلال به چند بازیکن اصلی خود استراحت دادند چرا که بازی مهمی در لیگ برتر مقابل استقلال در پیش دارند و شانس کسب سهمیه آسیا نیز هنوز برای سرخ‌های تبریز وجود دارد. با این وجود حسرت این را هم می‌خوریم که تراکتور حتی با یک تساوی برابر الهلال می‌توانست باعث حذف این تیم شود تا همه نمایندگان عربستانی از دور رقابت‌ها کنار رفته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.