ستاره فرانسوی پاری سن زرمن از وضعیت هم تیمی خود برای فصل آینده خبر ندارد و می‌گوید زلاتان جواب او را نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، زلاتان ابراهیموویچ در این فصل هم برای پاری سن ژرمن درخشید و بهترین گلزن تیمش بود. او همراه پاریس به قهرمانی در جام اتحادیه و لیگ فرانسه دست یافت و امیدوار است در ادامه جام حذفی را نیز کسب کند. خیلی‌ها معتقدند این آخرین فصل حضور زلاتان در پاری سن ژرمن است و او فصل آینده از این تیم جدا می شود. البته خود زلاتان نیز به صورت تلویحی از جدایی خود از این تیم فرانسوی صحبت به میان آورده بود.

مارکو وراتی ستاره فرانسوی پاری سن زرمن درباره وضعیت هم تیمی خود در این فصل گفت: همیشه از او خواستم تا در این تیم بماند ولی او هیچ پاسخی به من نمی دهد. من و همه بازیکنان پاری سن ژرمن دوست داریم تا او باز هم در این تیم بماند. بازی کنار زلاتان فوق العاده است و همه از اینکه او در تیم است خوشحال هستیم و دوست داریم او را در کنار خودمان داشته باشیم با این حال ما تصمیم گیرنده نیستیم و این مسئله ای است که بین باشگاه و زلاتان است و امیدوارم به زودی حل و فصل شود و او را باز هم در پاریس ببینیم. او قطعا به زودی تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

وراتی در ادامه گفت: می‌خواهیم به بهترین شکل فصل را برای خود به پایان برسانیم و به همین خاطر به چیزی کمتر از قهرمانی در جام حذفی فکر نخواهیم کرد. این فصل تقریبا به تمام اهدافی که برای خود ترسیم کرده بودیم رسیدیم به جز لیگ قهرمانان که متاسفانه نتوانستیم به مراحل بالاتر برسیم.

زلاتان ۳۴ ساله از چند تیم لیگ برتر از جمله منچستریونایتد و آرسنال پیشنهاد دارد و از طرفی چند تیم هم در لیگ آمریکا خواستار حضور این بازیکن هستند. این مهاجم سوئدی که به زودی در یورو ۲۰۱۶ حاضر خواهد بود این فصل ۳۴ گل برای تیمش در لیگ فرانسه به ثمر رسانده و در مجموع توانسته است ۴۴ گل در تمام بازی‌های این فصل به ثمر برساند و نقش مهمی در عملکرد خوب پاری سن ژرمن داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.