باشگاه منچستریونایتد در صورت برکنار کردن سرمربی هلندی‌اش در پایان فصل جاری باید به او غرامت سنگینی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه تایمز لندن، لوئیز فن‌خال در صورتی که تیمش نتواند سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند رقمی معادل یک میلیون پوند از پاداش‌هایی را که در قراردادش ذکر شده است از دست می‌دهد، اما اگر باشگاه او را در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش اخراج کند، غرامتی معادل پنج میلیون پوند دریافت خواهد کرد.

به نوشته تایمز، سرمربی هلندی شیاطین سرخ در هر فصل می‌تواند تا هشت میلیون پوند حقوق بگیرد که این رقم به عملکرد و نتایج تیم و فاکتورهای دیگری مانند وفاداری و حق پخش بستگی دارد، اما تنها ۳.۳ میلیون از این رقم برای او به‌عنوان حقوق پایه تضمین شده است.

این نشریه همچنین نوشته است در صورتی که اد وودوارد، مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد تصمیم بگیرد فن‌خال را پیش از پایان قراردادش اخراج کند - کاری تا کنون نسبت به انجام آن بی‌میل بوده است - باید ۶۶ درصد از حقوق یک سال آینده او را که پنج میلیون پوند می‌شود، بپردازد مگر اینکه فن‌خال تا پایان فصل آینده هدایت تیم دیگر را برعهده بگیرد.

منچستریونایتد در حال حاضر در جدول لیگ برتر رده پنجم را در اختیار دارد و با یک بازی کمتر چهار امتیاز پایین‌تر از منچسترسیتی رده چهارمی است. منچستریونایتد باید حداقل در رده چهارم جدول قرار بگیرد تا شانس صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده را داشته باشد.

منچستریونایتد همچنین به فینال جام حذفی انگلیس راه پیدا کرده است، جایی که اول خرداد باید برابر کریستال پالاس به میدان برود. فن‌خال در صورتی که تیمش فاتح این تورنمنت شود ۴۰۰ هزار پوند پاداش خواهد گرفت.

فن‌خال تا همین الان رقمی معادل ۱.۵ میلیون پوند از پاداش‌هایی که برای فتح لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا می‌توانست کسب کند را از دست داده است. این در حالی است که اگر تیم او در هر یک از این دو تورنمنت نایب قهرمان می‌شد هم رقمی معادل ۷۵۰ هزار پوند پاداش می‌گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.