سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال سویا پیش بینی کرد که در فینال لیگ اروپا، یک بازی بسیار سخت برابر لیورپول در انتظار شاگردان او خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری پس از پیروزی ۳ بر یک خانگی تیمش برابر شاختار دونتسک اوکراین که باعث شد آندلسی‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شوند و به فینال لیگ اروپا صعود کنند، به مصافی که شاگردانش ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) در بازی فینال برابر لیورپول خواهند داشت اشاره کرد و گفت: بازی برابر شاختار بازی طاقت‌فرسا و زیبایی بود. تیم ما در تمام طول بازی‌ برابر شاختار عملکرد خوبی ارائه کرد و ما توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم. بازی به سود ما پیش رفت و شرایط به گونه‌ای فراهم شد که بازی را ببریم.

امری افزود: بازی سختی بود. ما و شاختار یکدیگر را خوب می‌شناسیم و امیدواریم که قدم بعدی‌مان را هم در فینال برداریم. در ابتدای نیمه دوم ما باید بازی را ارائه می‌کردیم که با آن راحت‌تر بودیم. گل کوین گامیرو به ما اعتمادبه‌نفس داد و بالعکس اعتمادبه‌نفس بازیکنان شاختار را کاهش داد و آنها را به شک و تردید انداخت.

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا که دو فصل متوالی فاتح این رقابت‌ها شده است، درباره رویارویی تیمش با لیورپولی که سه بار قهرمانی در (جام یوفا) را تجربه کرده است، گفت: لیورپول می‌‌خواهد تاریخ‌ساز شود و با قهرمانی در لیگ اروپا، به لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا کند. تمام بازیکنانی که به سویا می‌آیند نه برای اهداف فردی، بلکه برای کسب یک افتخار گروهی تلاش می‌کنند.

آیا سویا در فینال شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارد؟ امری در پاسخ به این سؤال هم عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم خودمان را بخت اول قهرمانی بدانیم، باید خیلی چیزها را تحلیل کنیم. گفتن چنین چیزی سخت است، چون ما منصف و واقع‌گرا هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.