سرمربی ویارئال پس از شکست مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ اروپا اظهار داشت که بازیکنانش تمام تلاش خود را کردند ولی حریف بهتر از آنها بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویارئال شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد میهمان لیورپول بود که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا از راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها باز بماند. مارسیلنو گارسیا سرمربی ویارئال پس از این دیدار به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

مارسلینو پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: ویژگی بارز در این دیدار قدرت تیم‌ها بود. ما تلاش خود کردیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم اما لیورپول در این فصل بهترین وضعیت را دارد در نتیجه حریف از ما بهتر عمل کرد و به آنها تبریک می‌گوییم.

وی افزود: ما در این دیدار تلاش کردیم تا توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم اما حریف بر ما فشار زیادی آورد و نگذاشت بازی خود را به نمایش بگذاریم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبتی کنم اما آنچه که در این بازی دیدیم به نظر می‌رسید داور بی‌طرف سوت نمی‌زد.

سرمربی ویارئال در پایان گفت: آنچه آشکار است، این بازی بر وفق مراد ما نبود. ما اصلا نمی‌خواستیم اولین گل را دریافت کنیم ولی این اتفاق افتاد و تاثیر منفی بر روند بازی ما داشت.

لیورپول بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود و با این پیروزی در مجموع با نتیجه ۳ بر یک به فینال این رقابت راه پیدا کرد تا مقابل سویا قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.