سرمربی آلمانی لک‌لک‌ها پس از پیروزی مقابل ویارئال و فینالست شدن در لیگ اروپا اظهار داشت که می‌خواهد ۱۰۰ هزار هوادار لیورپول را به این بازی ببرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیورپول شب گذشته توانست در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا حریفش ویارئال را با ۳ گل مغلوب کند و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. کلوپ سرمربی لک لک‌ها پس از این دیدار به تمجید بازیکنان خود پرداخت.

سرمربی آلمانی لیورپول پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما فینالست شدیم و این باعث خوشحالی من و هواداران است. می‌خواهم برای بازی مقابل سویا در شهر بازل که بسیار شهر زیبایی است، ۵۰ یا ۶۰ نه بلکه ۱۰۰ هزار هوادار لیورپول را ببرم.

وی افزود: این دیدار بسیار فوق‌العاده بود. در دقایق ابتدایی بازی کاملا احساسی عمل کردیم و در ۱۵ دقیقه آخر نیمه اول صبر خود را از دست داده بودیم. در نیمه دوم هدف ما این بود که بازی را به دور از احساسات یعنی عقلانی کنترل کنیم که موفق به این کار شدیم و توانستیم به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کنیم.

کلوپ در پایان گفت: زمانیکه به این تیم آمدم همه درباره وضعیت بد تیم سخن می‌گفتند ولی من می‌دانستم که این تیم بازیکنان خوبی دارد به همین خاطر اکنون توانستیم بعد از ۹ سال به فینال لیگ اروپا برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.