سرمربی ویارئال به انتقاد از عملکرد داور مجارستانی پرداخت و همچنین به انتقاد از رفتارهای کلوپ در کنار زمین پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، ویارئال در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر لیورپول با ۳ گل شکست خورد تا از رسیدن به دیدار نهایی باز بماند. با این حال سرمربی ویارئال معتقد است تیمش شانس خوبی برای رسیدن به هدف خود داشته است.

مارسلینیو سوریانو سرمربی ویارئال بعد از شکست برابر لیورپول و حذف از لیگ اروپا گفت: با این جوی که هواداران لیورپول داشتند انتظار می رفت داور تحت تاثیر قرار نگیرد ولی او خیلی به سود حریف قضاوت کرد و عادل نبود. اخراج بازیکنم در نیمه دوم نیز یکی دیگر از اشتباهات داور بود که بازی را برای ما تمام کرد. در در او در این بازی قصاوت برابری برای دو تیم نداشت و به سود تیم میزبان سود زد.

او در ادامه گفت: برای این بازی برنامه های زیادی داشتیم ولی گل زودهنگامی که دریافت کردیم همه برنامه های ما را به هم ریخت و مثل یک چکش به سر ما بود. آن گل شیرازه تیمم را از هم پاچید و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. برنامه خوبی داشتیم تا بتوانیم حریف را در زمین خود محبوس کنیم و از نتیجه بازی رفت خودمان دفاع کنیم ولی بعد از گل نخست دیگر نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و همه چیز را از دست دادیم. حریف بازی بهتری به نمایش گذاشت ولی نتوانست موقعیت های گل زیادی را ایجاد کند. ولی اشتباهاتی که از داور به تیم ما ضربه زد خیلی بیشتر از بازی لیورپول بود. لیورپول ترکیب بسیار خوبی را در اختیار دارد و از بازیکنان تاثیرگذاری سود می برد.

سوریانو همچنین به انتقاد از کلوپ پرداخت و گفت: او مربی خوبی است ولی از نظر رفتاری خوب عمل نمی کند. او جزو مربیانی است که اصلا دوست ندارم مثل او باشم و رفتار کنم.

ویارئال شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا میزبان لیورپول بود که در آخرین ثانیه‌ها با یک گل به پیروزی رسید.

هواداران تیم فوتبال ویارئال در اقدامی جالب توجه یک بنر برای همدردی با لیورپولی‌ها به ورزشگاه خانگی خود آورده بودند تا به کشته‌شدگان فاجعه هیلزبورو ادای احترام کنند. در آوریل ۱۹۸۹ و در جریان دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و ناتینگهام فارست در جام حذفی، ۹۶ تن از هواداران لیورپول جان خود را از دست دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.