مربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به کمک آنالیزورهای تیم ملی به این تیم پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: این صحبت‌ها به ما برخورده است و گویا ما هیچ کاری نمی‌کنیم.

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار نفت تهران مقابل فولادخوزستان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: ما برای سهمیه آسیا تلاش می‌کنیم، اما کسب آن بستگی به یکسری مسائل دارد. ما رقیبی به نام تراکتورسازی داریم که رقیب سرسختی در این مسیر است. این هفته با فولادخوزستانی بازی داریم که تیمی قابل احترام و تاکتیکی است. فولادی‌ها نتوانسته‌اند براساس مهره‌های‌شان نتیجه بگیرند، اما با توجه به شرایط حساس جدول، دیدار سختی با آنها در پیش داریم.

وی در واکنش به این موضوع که هفته گذشته نفت با شکست پرسپولیس برای استقلال بازی کرد، گفت: اصلاً این‌طور نیست که برای استقلال بازی کرده باشیم و اکنون آنها بخواهند برای ما بازی کنند. چرا باید این تصور ایجاد شود که چون علیرضا منصوریان و من در کادر فنی نفت استقلالی هستیم، برای این تیم بازی کرده‌ایم؟ ما برای خودمان بازی کردیم و تلاش‌مان برای شکست پرسپولیس، باعث رفتن استقلال به صدر جدول شد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: این قانون فوتبال است که چنین نتایجی رقم بخورد. از ابتدای فصل مشخص بود چه تیمی در چه هفته‌ای بازی دارد. این موضوع را حرفه‌ای نمی‌بینم که برای استقلال بازی کرده باشیم. فراموش نکنید تنها استقلال از برد نفت سود نبرده است، بلکه استقلال خوزستان هم خوشحال شد. اگر استقلال و پرسپولیس لغزشی داشته باشند، این استقلال خوزستان است که قهرمان می‌شود اما نمی‌دانم چرا صدای آنها در نمی‌آید. اگر برد ما مقابل پرسپولیس سر و صدا کرد به خاطر برند باشگاه استقلال و هوادارانش بود که از این برد خوشحال شدند.

خرمگاه درباره اینکه شانس قهرمانی کدام تیم بیشتر است، تصریح کرد: هر سه تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند. این مسئله به نوع تفکرات و دید مدعیان قهرمانی بستگی دارد و اصلاً نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان می‌شود. کدام یک از کارشناسان فوتبال فکر می‌کردند پرسپولیس را شکست دهیم؟ با برتری ما مقابل پرسپولیس همه چیز به‌هم ریخت.

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود آنالیزورهای کارلوس کی‌روش در رابطه با وضعیت ملی‌پوشان پرسپولیس به کادر فنی نفت اطلاعاتی داده بودند، گفت: این حرف‌ها قشنگ نیست. ما برای موفقیت نفت تلاش می‌کنیم، ولی تلاش‌مان را زیر سؤال می‌برند. کادر فنی تیم ملی قابل احترام است، اما چه کمکی باید به نفت می‌کردند؟ خانبانی که آنالیزور نفت است، برادرش در تیم ملی کار می‌کند. این صحبت‌ها به ما برخورده است و گویا ما هیچ کاری نمی‌کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان عنوان کرد: آیا آنالیزور تیم ملی در سه روز می‌تواند معجزه کند؟ ما سه هفته برای بازی با پرسپولیس تلاش کرده بودیم. همین جا اعلام می‌کنم که مقصر شکست نفت مقابل سپاهان من بودم که همه تفکراتم را برای بازی با پرسپولیس گذاشته بودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.