مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هم‌بستگی بازیکنان را در دربی اهواز نشان دادیم و با انسجام فراوان و توصیه‌های کادرفنی در نیمه دوم ۲ بار بازی عقب افتاده را جبران کردیم و در نهایت برنده شدیم.

امید خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار دربی اهواز و پیروزی فولاد خوزستان گفت:‌بازی بسیار خوبی بود. حق ما در این مسابقه رسیدن به پیروزی بود. با وجود اینکه عقب افتادیم نشان دادیم بازیکنان ما تلاش زیادی دارند و جبران نتیجه اتفاق خوبی بود. این مسئله همبستگی تیم را نشان می‌دهد. در کل هواداران بازی جذابی را مشاهده کردند.

وی در مورد اینکه هواداران در نیمه دوم نسبت به تیم اعتراض داشتند، خاطرنشان کرد: من چیزی نشنیدم و فکر نمی‌کنم این اتفاق افتاده باشد. هواداران تا انتهای مسابقه تیم را مورد تشویق قرار دادند و حتی با وجود اینکه هوا آفتابی بود زیر سایه ننشسته بودند و زیر آفتاب با تعصب تیم را حمایت می‌کردند.

مدافع فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا دوست ندارد این فصل سخت هر چه زودتر به پایان برسد، عنوان کرد: واقعا سال سخت و بدی را پشت سر گذاشتیم. این مسئله هم جزئی از فوتبال است. یک روز شما مدعی قهرمانی هستید و یک روز هم دچار مشکلات فراوان می‌شوید. امیدوارم سال آینده بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و یک ستاره قهرمانی دیگر تقدیم هواداران کنیم.

خالدی در رابطه با رویارویی با نفت تهران، تصریح کرد: نفت تهران تیم بسیار خوبی است. آنها بسیار پرتلاش هستند و از مربی قوی بهره می‌برند. نفت بسیار دونده و پرتلاش است و به هیچ وجه کار آسانی نداریم. البته ما هم خودمان را پیدا کردیم و در نیم‌فصل دوم دومین تیمی هستیم که نتایج قابل قبولی گرفته است. امیدوارم این روند خوب در بازی با نفت هم ادامه پیدا کند.

وی در پایان گفت: از هواداران که در گرما و سرما از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. واقعا هیچ راهی برای تشکر از هواداران وجود ندارد و آنها بسیار خوب و دوست‌داشتنی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.