سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است دو تیم مادریدی شانس برابری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

به گزارش ایسنا، مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز برگزار شد و امسال نیز به مانند سال ۲۰۱۴ یک فینال تمام اسپانیایی و مابین دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید برگزار خواهد شد. فینال دو سال قبل در لیسبون با نتیجه ۴ بر ۱ به سود رئال مادرید به پایان رسید. رئال مادرید در نیمه نهایی از سد منچسترسیتی گذشت و اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ را حذف کرد.

دیگو سیمئونه سرمربی موفق اتلتیکومادرید در گفتگو با رادیو Radio La Red درباره حضور تیمش در دیدار نهایی لیگ قهرمانان گفت: شانس ما در فینال مقابل رئال مادرید ۵۰-۵۰ است. هر دو تیم از هم شناخت خوبی دارند ولی هدف ما پیروزی در دیدار نهایی است.

این مربی از اینکه تیمش با خرجی نسبتا کم تر نسبت به بارسلونا و رئال مادرید توانسته پا به پای آنها رقابت کند شاد و خوشحال است و درباره این موضوع گفت: به مردم نشان دادیم که چنین چیزی امکان پذیر است. زندگی مهم تر از فوتبال برای ما در جریان بود تا به اینجا رسیدیم. ما در زمینه بازی دفاعی و دفاع کردن تیم قدرتمندی بودیم ولی در زمینه گل زدن نیز توانستیم به هدفهمان برسیم و در خانه به بایرن گل زنی کنیم که کار آسانی نیست. بازیکنان زیادی را تغییر دادیم و بازیکنان جدیدی را به جای آنها به خدمت گرفتیم. ولی خوشبختانه بازیکنان جدید به خوبی توانستند با بازیکنان قدیمی هماهنگ شوند و تیم یکدستی داشته باشم. به همین خاطر از اینکه این بازیکنان را دراختیار دارم خوشحالم.

سیمئونه از دسامبر سال ۲۰۱۱ هدایت اتلتیکو را بر عهده گرفت و بار ها از میل خود برای نشستن بر روی نیمکت اینتر صحبت کرده است. همچنین این مربی ۴۶ ساله که سابقه ۱۰۶ بازی ملی با پیراهن تیم ملی آرژانتین را دارد از علاقه خود برای مربیگری تیم ملی کشور هم پرده برداشته است.

او درباره این موضوع گفت: خب من دوست دارم روزی سرمربی لاتزیو، اینتر و تیم ملی آرژانتین شوم. جایی که سالها در آن به بازی پرداختم ولی مصمم نیستم که این اتفاق هر چی زودتر رخ دهد چرا که فکر می کنم در آینده خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.