فراز کمالوند می گوید بچگی هایش پرسپولیسی بوده اما روز بازی با این تیم فقط به بردن فکر می کند.

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در گفت و گو باخبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره بازی مهم یکشنبه تیمش با پرسپولیس سخن گفت. از اینکهاین بازی چقدر برایش اهمیت دارد. اگرچه گسترش فولاد در جدول لیگ شانسی برای سهمیهندارد اما فراز می گوید:«این بازی برای ما خیلی مهم است چون یک ویترین خوب برایدیده شدن مان است. ما یک فصل خوب بازی کردیم و حالا امیدمان به بردن پرسپولیس است تافصل خوب مان موفق تمام شود. »

او همچنان از داوری بازی تیمش برابر سپاهان گلایهدارد:«داور بازی لیگ را برای ما خراب کرد. آن بازی سرمان بریده شد. اگر قط ق مانرا می دادند می توانستیم امروز مدعی کسبسهمیه آسیایی باشیم و نه فقط به دنبال بازی جذاب و جوانمردانه . با این وجود جلویپرسپولیس فقط دنبال ۳ امتیاز بازی خواهیم بود. البته بازی سختی داریم اما میخواهیم برنده اش باشیم.»

او که قبلا در برنامه ۹۰ گته بود جوانتر که بودهبا عادل فردوسی پور پرسپولیس را تشویق می کردند الان طرفدار چه تیمی است؟ خودش میگوید:«دروغ که نمی شود گفت. من جوانتر که بودم، مثل همه جوان های دیگر علاقمند بهفوتبال طرفدار یک تیم بودم. آن یم هم پرسپولیس بود. ولی الان شرایط فرق دارد. منیک مربی حرفه ای هستم نه یک هوادار . الان این برد سرنوشت آینده مربیگری ام را میسازد. اتفاقا با همین گسترش نتایج خوبی جلوی پرسپولیس گرفتم. کارنامه ام همیشهجلوی پرسپولیس موفق بوده و الان هم حاضرم هزینه بپردازم و برنده باشم چون بهتردیده می شوم. حتی حاضرم ۵۰ میلیون این بازی خرج روی دستم می گذاشت و تهش من برندهبازی می شدم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.