مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: نظرسنجی برنامه نود را عادل فردوسی‌پور به شکلی مهندسی کرد که با قرار گرفتن سه مربی پرسپولیسی در یک سمت کارلوس کی‌روش رأی بیاورد.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست تیمش در دربی اهواز و اتفاقاتی که در آن مسابقه افتاد، عنوان کرد: واقعا در بازی با فولاد دلم سوخت. اولین کاپیتان این تیم بودم و تعصب زیادی روی آن دارم. اینکه هواداران ۹۰ دقیقه در ورزشگاه حاضر شوند و ابراز نارضایتی کنند ولی کسی به آن توجه نکند بسیار ناراحت‌کننده است. باید به درخواست هواداران احترام گذاشت.

وی در مورد اینکه آیا معتقد است باید دراگان اسکوچیچ را برکنار کنند، گفت:‌حتما باید این اتفاق بیفتد تا قداست یک مربی و معلم حفظ شود. اینکه ۹۰ دقیقه علیه او فحاشی شود اتفاق خوبی نیست.

سرمربی استقلال استقلال اهواز در رابطه با اینکه آیا بعد از سقوط کردن به دسته اول مشکلات مالی آنها افزایش پیدا نکرده است و این روزها می‌توانند تمرین کنند، عنوان کرد: متأسفانه از روز اول هیچ‌کسی به ما توجه نمی‌کرد. اگر توانستیم تا همین جا کار را ادامه دهیم به خاطر انگیزه بازیکنان و تلاشی بوده که آنها کرده‌اند. ما تلاش می‌کنیم تا ایستاده بمیریم و بازیکنان ما در حال تجربه کردن ایستاده مردن هستند تا کمی برای سال‌های آینده و آینده‌ای که در پیش دارند تجربه بگیرند. البته این روزها برای برگزاری تمرینات مشکلی نداریم چرا که از نیم‌فصل دوم هیأت فوتبال در این رابطه به ما کمک می‌کند.

بختیاری‌زاده در رابطه با اینکه آیا با وجود مشکلات مالی می‌توانند هفته آخر به تبریز سفر کنند، اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. با این وضعیت مدیرعامل ما یا زخم معده می‌گیرد یا افسردگی. او از دو سه هفته قبل به فکر این است که چطور شرایط سفر به تبریز فراهم شود. امیدوارم سازمان لیگ همانطور که به نفت کمک کرد به ما هم کمک کند تا لیگ ۱۶ تیمی کارش را به پایان برساند.

وی در مورد دیدار مقابل سایپا و شرایطی که این تیم دارد،‌تصریح کرد: اتفاقاتی در سایپا افتاد که هیچکس راضی به آن نبود. نمی‌دانم چه شد که یکی از مربیان لیگ که به آقامعلم معروف است در روز معلم با آن برخورد از تیم کنار گذاشته شد. این رفتارها را نمی‌پسندم و در شأن فوتبال ما نبود. اجازه می‌دادند این دو مسابقه هم تمام شود و سپس کادر فنی را تغییر می‌دادند. از جلالی عذرخواهی و دلجویی می‌کنیم و امیدوارم دیگر این رفتارها در فوتبال ما دیده نشود که به حراست بگویند مربی را راه ندهد.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه استقلال در دور رفت برای بازی مقابل استقلال اهواز به ورزشگاه دیگری به جز محل میزبانی استقلال اهواز رفت و حالا آنها به برگزاری بازی پرسپولیس و گسترش فولاد در محلی به جز مکان میزبانی گسترش فولاد معترض هستند، خاطرنشان کرد: شبی که استاد عادل صدای من را قطع کرد و فرصت حرف زدن به سرمربی استقلال اهواز نداد می‌خواستم این حرف‌ها را بزنم. در این برنامه به جناب‌خان سه ساعت زمان می دهند ولی یک دقیقه هم وقت در اختیار نماینده خوزستان نمی‌گذارند. این فرهنگ را باید جا بیاندازیم که تیم‌ها در ورزشگاه خودشان میزبانی کنند. حالا ما نمی‌دانیم در بازی استقلال تهران با زور و کدام واسطه و کدام کانال بازی ما را که باید در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد به ورزشگاه غدیر ‌می‌برند.

وی تصریح کرد: در دیدار مقابل پرسپولیس باید ۱۰ درصد به هواداران این تیم جا می‌‌دادند ولی ۶۰ درصد ورزشگاه در اختیار آنها قرار گرفت. تا این مشکلات برطرف نشود فوتبال ما درجا خواهد زد. وقتی هواداران میهمان بیش از گنجایشی که برایشان در نظر گرفته شده راهی استادیوم می‌شوند برگزاری مسابقه با مشکل روبه‌رو خواهد شد و کنترل وضعیت از عهده مسئولان خارج می‌شود. در حالیکه ما هیچ تقصیری نداشتیم حالا باید در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی کنیم که این مسئله به حق نیست.

بختیاری‌زاده در رابطه با اینکه کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: دوست ندارم جای هیچکدام از سه مربی ۵۱ امتیازی لیگ باشم. آنها روزهای سختی پیش رو دارند. از برخی رسانه‌ها تعجب می‌کنم که می‌گویند بازی فلان تیم آسان است. مگر در لیگ بازی آسانی هم داریم. هر ۱۶ تیم قدرت زیادی دارند. شما دیدید استقلال با چه شرایطی مقابل ما امتیاز گرفت. این وضعیت برای پرسپولیس و استقلال خوزستان هم وجود داشت. اکنون تیم‌های میانه جدولی استرس کمتری دارند و بازی با آنها بسیار سخت است نه اینکه برخی می‌گویند مسابقه مقابل این حریفان مشکل خاصی ندارد.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با نظرسنجی برنامه نود در مورد اینکه مخاطبان باید از بین کی‌روش، برانکو، استانکو و کرانچار بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب را انتخاب می‌کردند،‌تصریح کرد: در این نظرسنجی حق مطلب ادا نشد. فردوسی‌پور با سیاستی خاص در یک طرف سه مربی که در باشگاه پرسپولیس خدمت کرده بودند را قرار داد و در طرف دیگر کارلوس کی‌روش را گذاشت. فکر می‌کنم حق مطلب ادا نشد و نظرسنجی به شکلی مهندسی شد که کی‌روش رأی بیاورد. البته کی‌روش از لحاظ فنی مربی بسیار بزرگ و خوبی است ولی وضعیت این نظرسنجی به این شکل چیده شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )