بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه به دنبال پیروزی در دو بازی پایانی لیگ هستیم گفت: تمام هدف مان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده است.

هاشم بیگ زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که در دو دیدار پایانی لیگ برتر چه نتیجه‌ای را کسب خواهید کرد گفت: تنها دو هفته به پایان لیگ مانده است و ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم از اتفاقاتی که در فوتبال می افتد استفاده کرده و اگر امکان پذیر بود با پیروزی در این دو دیدار بتوانیم به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم.

هافبک ذوب آهن در ادامه خاطر نشان کرد: در فوتبال هر اتفاقی می افتد و پیش بینی بسیار مشکل است. بازیکنان ذوب آهن هم قسم شده اند تا دو بازی پایانی را با برد به پایان رسانده تا بتوانند به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

بیگ زاده در پاسخ به این پرسش که ذوب آهن در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است گفت: متاسفانه در این اواخر بدشانسی گریبان تیم ذوب آهن را گرفت و ما امتیازات زیادی را از دست دادیم که در طول بازی توپ هایمان وارد دروازه حریف نمی شد و درست در ثانیه های پایانی از حریف گل می خوردیم.

وی تاکید کرد: ما در مقابل سایپا، استقلال اهواز و تراکتورسازی تبریز در لحظات پایانی دروازه مان باز شد و امتیازات زیادی را با بدشانسی از دست دادیم.

هافبک ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که چه تیمی شرایط قهرمانی در لیگ برتر را دارد گفت: پیش بینی مشکل است اما در حال حاضر پرسپولیس نسبت به استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان با توجه به دو دیدار راحت تری که در پیش دارد شرایطش برای قهرمانی هموارتر است.

وی تاکید کرد: اما در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و ما دیدیم که همه اعتقاد داشتند مقابل نفت به پیروزی خواهد رسید و حتی هواداران این تیم پرسپولیس را از پیش قهرمان می دانستند اما منصوریان و یارانش در هفت دقیقه پایانی ضربه مهلکی به پرسپولیس زدند و با این شکستی که قرمزپوشان از نفت خوردند همه چیز به دو هفته پایانی کشیده شد.

بیگ زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال ها در تیم استقلال بازی کردم و این تیم را دوست دارم امیدوارم در پایان فصل آبی پوشان تهرانی باشند که جام را بالای سر می برند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )