رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید همگروهی تاسیسات دریایی با بارسلونای اسپانیا در جام باشگاه‌های جهان بهترین اتفاق بوده است.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره همگروهی تیم تاسیسات دریایی با بارسلونای اسپانیا، دیناموی مسکو و باربوسای برزیل در جام باشگاه‌های جهان گفت: به نظر من این بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای تاسیسات دریایی رخ بدهد. تیم تاسیسات حتی نباید یک درصد هم به نتیجه گیری و برد و باخت در این بازی‌ها فکر کند.

وی افزود: تیم تاسیسات به خاطر عدم همکاری لازم در باشگاه و ناهماهنگی در برخی امور و همچنین افرادی که منافع مالی را به مسائل تیمی و ملی ترجیح دادند یک مقدار دچار مشکل شده است. بعضی از باشگاه‌ها هم از این شرایط سوء استفاده می‌کنند که در واقع آنها به فوتسال ایران خیانت می‌کنند. ما باید تاسیسات را به عنوان تیم ملی ایران ببینیم و موفقیت این تیم، موفقیت فوتسال ایران است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال یادآور شد: تیم تاسیسات در جام باشگاه‌های جهان می‌تواند خودش را با یک تیم صد درصد حرفه‌ای مثل بارسلونا محک بزند. این مسابقات یک کلاس درس بزرگ هم هست و خیلی از مسائل تاکتیکی را می‌توان در آن فرا گرفت که با پرداخت میلیون‌ها دلار هم قابل دستیابی نبود. همانطور که گفتم تیم تاسیسات نباید به این مسابقات به چشم برد و باخت نگاه کند.

ترابیان ادامه داد: مسابقات از ۲۴ تا ۲۹ ژوئن در قطر برگزار می‌شود. یک ماه قبل از بازی‌ها باید اسامی ۲۰ بازیکن را ارسال کنند و قبل از ورود به قطر لیست بازیکنان باید ۱۴ نفری شود. تمام امکانات هم برای تیم‌های حاضر در قطر فراهم است.

به گفته ترابیان تمام هشت تیم حاضر در این جام پاداش می گیرند. جوایز سه تیم اول به ترتیب ۷۵ هزار یورو، ۴۰ هزار یورو و ۲۴ هزار یور خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.