تیم فوتبال آکادمی کیا که در تورنمنتی در آلمان حضور یافته بود، با شکست مقابل تیم بایرن مونیخ به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آکادمی کیا که دو روز پیش راهی آلمان شد، امروز (پنجشنبه) در یک تورنمنت با حضور تیم‌های آلمانی و اتریشی شرکت کرد و در نهایت در دیدار فینال مقابل بایرن مونیخ یک بر صفر شکست خورد و به نایب قهرمانی رسید.

تیم فوتبال آکادمی کیا در یک آکادمی شبانه‌روزی در نزدیکی شهر مونیخ مستقر و این تورنمنت هم به میزبانی همین آکادمی برگزار شد. بایرن مونیخ، سالزبورگ و گروترفورت هم‌گروه‌های بازیکنان مهدی مهدوی‌کیا در این تورنمنت بودند.

در گروه دیگر نیز تیم آکادمی شبانه‌روزی آلمان که میزبان بود، با اشتوتگارت، نورنبرگ و اونترهاخینگ قرار داشت.

در مرحله گروهی تیم آکادمی کیا در نخستین دیدار مقابل سالزبورگ به پیروزی ۳ بر صفر رسید. دیدار این تیم مقابل بایرن مونیخ در مرحله گروهی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و دیدار مقابل گروترفورت هم ۲ بر صفر به سود آکادمی کیا به پایان رسید. در نیمه نهایی آکادمی کیا مقابل آکادمی شبانه روزی فوتبال آلمان قرار گرفت که بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در ضربات پنالتی دو بر یک به برتری رسیدند. دیگر دیدار نیمه نهایی هم بین بایرن مونیخ و اشتوتگارت برگزار شده بود.

در پایان این تورنمنت یادگار رستمی بهترین گلزن مسابقات شد و مسئولان فنی مسابقات میثم رضایی را نیز به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )