مربی سایپا با بیان اینکه بیت‌الله رضایی علاقه‌ای به حضور مجید جلالی در سایپا نداشت، گفت: او از ابتدای فصل با سرمربی سایپا مشکل داشت.

کیانوش رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص استعفای دسته‌جمعی کادر فنی سایپا، گفت: پس از جدایی مجید جلالی که روز پیش اتفاق افتاد، همه اعضای کادر فنی پس از مشورت با یکدیگر به توافق رسیدیم تا در حمایت از سرمربی تیم استعفا دهیم.

وی تاکید کرد: در جلسه‌ای که روز دوشنبه برگزار شد، اعضای هیات مدیره اعلام کردند که مجید جلالی تا دو بازی باقیمانده تا پایان فصل به عنوان سرمربی همچنان به کارش ادامه دهد اما به یکباره روز گذشته نامه‌ای به دست مجید جلالی رسید و اجازه ورود به زمین سایپا را به او ندادند و گفتند طبق دستور مدیرعامل، شما دیگر سرمربی سایپا نیستید.

مربی سایپا خاطرنشان کرد: به نظر من کار بیت‌الله رضایی بسیار غیرحرفه‌ای بود و می‌توانست تا پایان دو بازی آینده صبر کند و بعد تصمیم‌گیری کند اما فکر می‌کنم آنقدر اختلاف او با مجید جلالی زیاد بود که طاقت نیاورد و سرمربی را اخراج کرد.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که آیا قدرت رضایی آنقدر بود که با فشاری که بر اعضای هیأت مدیره می‌آورد، باعث برکناری جلالی شود؟ گفت: این را باید از اعضای هیأت مدیره بپرسیم اما فکر می‌کنم حتماً قدرت او زیاد بوده که توانسته نظر اعضای هیأت مدیره را تغییر دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته شده است برخی بازیکنان به خاطر مشکلاتی که با سرمربی داشته‌اند، به او خیانت کرده‌اند گفت: من سال‌هاست در فوتبال حضور دارم و قول شرف می‌دهم که چنین چیزی صحت ندارد و بازیکنان هیچ مشکلی با مجید جلالی نداشتند.

مربی سایپا تاکید کرد: شاید اختلاف‌نظر وجود داشته باشد که این امری طبیعی است اما هرگز مجید جلالی مشکلی با بازیکنان نداشت و آنها را مثل فرزندانش دوست داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی بازیکنان گلایه کرده بودند که جلالی در حین تمرین به آنها بی‌احترامی کرده و حرف‌های ناپسند به زبان می‌آورد، گفت: تا آنجا که من از مجید جلالی شناخت دارم، او هیچ‌وقت چنین رفتاری نداشته و هرگز حرف‌های زشت بر زبان نیاورده و خود بازیکنان گواه این صحبت من هستند و شما می‌توانید با آنها در این خصوص هم صحبت کنید.

رحمتی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکل اصلی اختلاف رضایی و جلالی بود و آنها از ابتدای فصل با یکدیگر اختلاف داشتند و دیگر این اواخر این مشکلات به اوج خود رسیده بود.

مربی سایپا در خصوص جانشینی جواد نکونام به جای جلالی در اواسط فصل، گفت: بیت‌الله رضایی خیلی دوست داشت که جواد نکونام را سرمربی سایپا کرده و او به جای جلالی، سایپا را هدایت کند اما نکونام قبول نکرد و مدیرعامل سایپا مجبور شد همچنان با مجید جلالی تا پایان فصل کنار بیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا اعضای کادر فنی به یکباره همراه با مجید جلالی استعفا کرده و تا پایان فصل سایپا را هدایت نکرده‌اند؟ گفت: ما با مجید جلالی آمده بودیم و با او هم رفتیم البته با یکدیگر مشورت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که دیگر جایی در سایپا نخواهیم داشت.

رحمتی در خصوص مطالبات کادر فنی از باشگاه سایپا نیز گفت: ما ۵۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم و بعد از آن دیگر پولی از باشگاه نگرفته‌ایم و امیدوارم بتوانیم این مشکل را دوستانه حل کنیم.

مربی سایپا در پایان و در پاسخ به این پرسش که اگر مسئولان سایپا مطالبات شما را پرداخت نکنند، شکایت خواهید کرد یا خیر؟ گفت: امیدوارم همه چیز دوستانه و مسالمت‌آمیز حل شود و نیازی به شکایت نداشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.