مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه سه تیم بالای جدول هم امتیاز هستند، گفت این مساله باعث شده تا هفته بسیار حساس و پراسترسی پیش روی فوتبال ایران قرار داشته باشد.

رضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضایت از عملکرد آبی پوشان در دو بازی اخیر گفت: استقلال توانست پس از شکست مقابل پرسپولیس خیلی زود به شرایط روحی و روانی خوب رسیده و دو بازی بعدی را با موفقیت به پایان برساند.

وی تاکید کرد: با توجه به هم امتیاز بودن استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان حساسیت در بالای جدول به اوج خود رسیده و مربیان استرس بالایی در دو هفته پایانی دارند و می دانند هر کدام غفلت کنند جام را به راحتی از دست خواهند داد.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال در اواسط فصل و در چند بازی به راحتی امتیاز از دست داد و همان امتیاز از دست دادن ها باعث شد تا الان شرایطش کمی سخت شود و باید مقابل تراکتور یک بازی منطقی و به دور از احساس را ارائه داده و بتواند در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگرانش بازی را با پیروزی به پایان برساند.

وی تاکید کرد: البته باید بپذیریم که تراکتورسازی هم در چند هفته اخیر بازی های قابل قبولی از خود ارائه داده و حالا چشم به کسب سهمیه در لیگ قهرمان را دارد و با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان از گروه خود صعود کرده با شرایط روحی بسیار خوب به مصاف استقلال خواهد رفت.

رضا حسن زاده در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم شرایطی مشابه استقلال دارد پس از برد مقابل استقلال تهران چنان دچار غرور شد که فکر می کرد قهرمان شده است اما درست در روزهایی که تمام هواداران این تیم سرود قهرمانی سر داده بودند نفت تهران ترمز این تیم را کشید و باعث شد پرسپولیس شکست سختی از این تیم بخورد و صدر جدول را از دست داده و با استقلال خوزستان و استقلال تهران هم امتیاز شده تا دو هفته سخت و نفسگیر را در پیش رو داشته باشد.

مدافع پیشین استقلال در خصوص تیم استقلال خوزستان گفت: هرگز در ابتدای فصل کسی فکر نمی کرد این تیم در پایان فصل یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

وی تاکید کرد: خیلی از علاقمندان به فوتبال بردهای این تیم را در این فصل اتفاقی می دانستند اما رفته رفته شاهد این بودیم که ویسی با جوانان بی ادعا خود را به بالای جدول برساند و حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

رضا حسن زاده در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من روز یکشنبه بازی های زیبایی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم استرس و حساسیت این بازی ها مانع از آن شود که بازیکنان نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که کدام تیم جام را بالای سر خواهد برد، گفت: من استقلالی هستم و دوست دارم استقلال تهران برنده شود اما حالا شرایط آنقدر حساس شده نمی توانیم هیچ تیمی را در هفته بیست و نهم از پیش برنده بدانیم.

وی تاکید کرد: اعتقاد دارم در پایان هفت بیست و نهم وضعیت قهرمان مشخص خواهد شد و باز هم می گویم چون استقلالی هستم دوست دارم تیمی که سال ها در آن بازی کردم و دوستش دارم قهرمان شود.

رضا حسن زاده در پایان و در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه در هفته بیست و نهم گفت: مطمئنا کسانی که به تیمشان علاقه و تعصب دارند آن را تنها نخواهند گذاشت و شاهد حضور پرشور تماشاگران در تهران و تبریز خواهیم بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )