مدافع برزیلی رئال‎‌مادرید به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد که نباید غرق در خوشحالی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باشند و باید روی لالیگا هم تمرکز کنند.

به گزارش خبرگزاری تسینم، رئال‌مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر بر منچسترسیتی غلبه کرد و جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را به دست آورد. حالا سفیدپوشان مادریدی که در لالیگا هم به کورس قهرمانی بازگشته‌اند و رقابت نزدیکی با بارسلونا و اتلتیکومادرید دارند، این فرصت را دارند که حتی فصل را با دو جام قهرمانی به پایان ببرند، آن هم در فصلی که خیلی‌ها تصورش را نمی‌کردند این تیم که استارتش را با رافائل بنیتس زده بود، این فصل به جایی برسد.

مارسلو که یکی از مهره‌های کلیدی رئال‌مادرید در بازگشت این تیم به روزهای اوجش بوده، پس از پیروزی کهکشانی‌ها بر نماینده انگلیس گفت: هنوز نمی‌توانیم شادی کنیم، چون چیزی به دست نیاورده‌ایم. روی هم‌رفته نباید احساس آرامش کنیم، چون هنوز باید به لالیگا فکر کنیم. کسب یازدهمین عنوان قهرمانی‌مان در لیگ قهرمانان هم انتظار زیادی نیست و از حالا باید به فکر قهرمانی در لیگ باشیم.

رئال‌مادرید که در حال حاضر با ۴۲ امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف نسب به بارسلونا و اتلتیکومادرید در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگاست، ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه در هفته سی‌و‌هفتم این رقابت‌ها پذیرای والنسیا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.