سرمربی رئال‌مادرید از شاگردانش که موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان شدند، تمجید کرد اما به آنها هم هشدار داد که کار آسانی در فینال ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود، منچسترسیتی غلبه کردند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با همین نتیجه راهی فینال این رقابت‌ها شدند، با حضور در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: ما در این بازی به دردسر افتادیم و این چیزی بود که انتظارش را داشتیم. در نهایت این ما بودیم که موفق شدیم به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم و از این بابت واقعاً خوشحالم. بازیکنانم شایسته حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها هستند. هواداران هم در تمام طول بازی پشت بازیکنان بودند و این همیشه به تیم کمک می‌کند.

وی در تمجید از ستاره پرتغالی تیمش که پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیتش در این بازی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها قرار گرفت، اظهار داشت: رونالدو همانند همیشه بازی کرد، ولی باید بگویم که تک‌تک بازیکنان رئال در این دیدار سخت تلاش کردند و به همین خاطر است که ما به فینال راه یافتیم. به خاطر اتفاقی که افتاد خوشحالم. دیدار فینال هم حتی عالی‌تر خواهد بود، اما در حال حاضر تنها می‌خواهیم که از این موفقیت‌مان لذت ببریم. امروز روز مهمی بود.

سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادریدی در ادامه اظهار داشت: خیلی خوشحالم نه تنها برای خودم، بلکه برای بازیکنان هم خوشحالم که کارشان را بی‌نقص انجام دادند. همیشه کار در مرحله نیمه‌نهایی سخت است، اما مهم رسیدن به فینال است. باید از این موفقیت به همراه هواداران‌مان لذت ببریم، اما نباید فراموش کنیم که هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم. می‌دانیم که در تاریخ ۲۸ مِی (۸ خرداد- تاریخ برگزاری فینال لیگ قهرمانان در شهر میلان) روز دشواری در پیش خواهیم داشت. حالا باید به استراحت بپردازیم و به فکر بازی یکشنبه باشیم.

زیدان در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که مربی این بازیکنان هستم. تک‌تک آنها برای ما مهم هستند. باید به کار با یکدیگر ادامه بدهیم و به این فکر کنیم که می‌توانیم دست به کارهای مهم بزنیم و این کاری بود که در این بازی انجام دادیم. من مربی هستم و همیشه کاری را می‌کنم که به نفع تیم باشد. بازیکنان مهمترین افراد در تیم هستند چون آنها هستند که باعث می‌شوند تا من از فوتبال لذت ببرم. از کاری که بازیکنانم هر روز انجام می‌دهند، رضایت دارم. به هر حال هر روز باید سخت تلاش کرد و اینطور فکر کرد که این می‌تواند آخرین بازی شما باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.