شاگردان یحیی گل محمدی صعودی مقتدرانه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا داشتند.

حمید رضا یادگار - خبرگزاری خبرآنلاین؛شاگردان یحیی گلمحمدی در یک بازی برتر نسبت به النصر عربستان موفق شدند با یک نتیجه پر گل این تیمرا شکست بدهند تا با اقتدار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا صعودکنند.

ذوبی ها درنخستین گام موفق شده بودند لخویای قطر را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند.گرفتن سهامتیاز در خانه رقیب شروع یک موفقیت بود.

آنها در بازیبرگشت با تیم قدرتمند قطری مساوی کردند تا از همان روزهای ابتدایی برای سایر رقباخط و نشان بکشند.وقتی در بازی با بنیاد کار تساوی صفر - صفر برای آنها رقم خوردتصور خیلی ها این بود که روند،روند همیشگی است و از اینجا به بعد باید شاهد ناکامیهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان بود.اما یحیی و تیمش قاعده بازی را بلدبودند.تیمی یکدست،جوان با دوندگی بالا که می تواند هر تیمی را به دردسر بیاندازد.

بازی برگشت بابنیاد کار نمونه بارز این ادعاست.آنها در این بازی ۵ گل را وارد دروازه نمایندهازبکستان کردند تا گام بلندی را برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها برداشتهباشند.

دو هفته بعد و دربازی رفت با النصر عربستان.حاشیه هایی که سعودی ها به خاطر اختلاف های سیاسی بهراه انداخته بودند باعث شده بود تا این بازی اهمیت دو چندانی برای شاگردان گلمحمدی پیدا کند.

آنها در ایندیدار حیثیتی نماینده عربستان را گل باران کردند تا با توجه به نتایج به دست آمدهدر گروه شان صعود به مرحله بعدی را قطعی کرده باشند.

اما کار برایذوبی ها تمام نشده بود.بازی برگشت با النصر مانده بود و انجام یک دیدار حیثیتیدیگر.ذوبی ها که بمب انگیزه بودند از همان آغاز بازی برگشت با نماینده عربستانبازی را تهاجمی آغاز کردند.آنها آنقدر خوب بودند که در همان نیمه نخست با دو گلیکه وارد دروازه النصر کردند چهارمین پیروزی خود در آسیا را جشن گرفتند و البته یکرکورد هم زدند.فارغ از گل سوم که هاشم بیک زاده آن را وارد دروازه حریف کرد بایدگفت که شاگردان گل محمدی با ۱۴ امتیاز بیشترین امتیاز را در بین ۳۲ تیم حاضر در اینمسابقات کسب کردند تا این رکورد را هم از آن خودشان کنند.این در حالی است رشید مظاهریدروازه بان این تیم هم موفق شد پنجمین کلین‌شیت خود را در لیگ قهرمانان آسیا به ثبتبرساند تا از این حیث رکوددار شود.

تیم گل محمدیقابل ستایش است و پرچم ایران در آسیا را با شایستگی بالا نگه داشته است.باید مقابلذوب آهن سر تعظیم فرود آورد.شاگردان یحیی لایق بهتر از این ها هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )