با انتشار تصاویر پیراهن جدید تیم ملی،هواداران در فضای مجازی واکنش های متفاوتی را نسبت به این اتفاق از خودشان نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حاشیه از همان صبحچهارشنبه شروع شد،آنجا که خبر رسید در مراسم رونمایی از لباس تیمملی،هیچیک از اعضای تیم ملی از جمله افشین پیروانی مدیر و مارکار آقاجانیان دستیارکروش، در مراسم غایب خواهند بود. کروش و دو دستیار خارجی اش یعنی هم اوسیانو و گاسپار،که در خارج از هستند و حتی از بین بازیکنان هم کسی قرار نیست به مراسم برود!اتفاقی که افتاد و به جز مسئولان فدراسیون هیچ کدام از اعضای تیم ملی در این مراسمشرکت نکرد.

عدم شرکت در اینمراسم به دلیل اعتراض به قرارداد با جیووا بود.برندی ایتالیایی که البته در بین برندهایجهانی اعتبار خاصی ندارد!

این اتفاق در حالی افتاد که تنها دقایقی پس ازانتشار تصاویر مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی،این لباس به سوژه کاربران در فضایمجازی تبدیل شد.

در شبکه هایمجازی مختلف کاربران هم خیلی زود به صف منتقدین پیوستند و طرح،قیافه و البته برنداین لباس را به سخره گرفتند!

کاربران باانتشار تصاویری که خودشان ساخته بودند نشان دادند که این لباس ها شباهت زیادی بهلباس خواب مردان دارد و اصلا زیبنده نیست که تیم ایران از این برند در مسابقاتاستفاده کند!

یکی از کاربرانتصویری از این لباس را منتشر و زیر آن نوشته بود:« لباس تیم ملی چه طراحیحرفه‌ای (ایتالیایی) و خوبی داره. معلومه خیلی روش وقت گذاشتن. حدود ده دقیقه!»

کاربر دیگرینوشته بود:« این است لباس تیم ملی طراح ایتالیایی لباس تیم ملی ایران. فقط به جزییاتدقت کنید.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )