سرمربی تیم سپاهان گفت: به طور اسمی ما میزبان این دیدار بودیم اما در عمل تیم عربستانی میزبان بود و همه جوره از شرایط موجود سود برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم زاغی نژاد در نشست خبری گفت: به طور اسمی ما میزبان این دیدار بودیم اما در عمل تیم عربستانی میزبان بود و همه جوره از شرایط موجود سود برد.

وی ادامه داد: خیلی بد است در دیداری که ما نام میزبان را داریم هواداران مان نتوانند از ما حمایت کنند و جو ورزشگاه به نفع تیم رقیب باشد. ضمن اینکه آب و هوای عمان نیز در روند تیم ما خلل ایجاد کرد.

زاغی نژاد در مورد بازی نیز گفت: بازیکنان دو تیم نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند. سپاهانی ها در رقابت های گروهی خیلی دیر به خود باوری رسیدند و ما تا آمدیم شرایط و مشکلات را پشت سر بگذاریم خیلی دیر شده بود و امروز هم در دیداری تشریفاتی حاضر شدیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه چرا سپاهان دیر به عمان آمد تا بیشتر خود را با جو آب و هوای این شهر وفق دهد گفت: ما چند روز پیش در لیگ برتر ایران بازی داشتیم و امکان حضور زودهنگام برای ما وجود نداشت. با توجه به فاصله کوتاه بازی هایمان در آسیا و لیگ برتر از این موضوع ضربات زیادی خوردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.