فیلمی از برندهای مختلف اسپانسر تیم ملی در جام جهانی‌هایی که ایران به آن صعود کرده، پخش شد که در انتهای این فیلم تیم ملی ایران با برند جیووآ به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از لباس تیم ملی از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در هتل ارم تهران آغاز شد و این در حالی بود که جواد خیابانی که از سهامداران شرکت ایتالیایی اسپانسر پوشاک تیم ملی محسوب می‌شود در واقع امروز همه کاره این مراسم بود و از کارگردانی مراسم گرفته تا مجری‌گری آن را بر عهده داشت.

* برادر جواد خیابانی در ابتدای مراسم پشت در ماند که با هماهنگی‌های انجام شده خود را به سالن رساند.

* مانند همه برنامه‌هایی که کمیته فرهنگی فدراسیون ترتیب داده است این مراسم نیز با ورود پرچم به دستان آغاز شد و این نفرات به نشانه آغاز مراسم به روی سن رفتند.

* در جلوی هتل جایگاهی تعبیه شده بود که چند مانکن با لباس‌های شرکت جیووآ در آن قرار داشتند. ضمن اینکه یک میکسدزون تدارک دیده بود تا هیچ کدام از مصاحبه‌ها در پایان مراسم آنجا گرفته نشد.

* برای استقبال از کفاشیان، خیابانی تا جلوی در هتل آمد،‌اما طولانی شدن گفت‌وگوی کفاشیان با خبرنگاران، خیابانی قید استقبال را زده و به سالن برگشت.

* کفاشیان با عابدینی به مراسم آمد و مورد توجه عکاسان قرار گرفت. وی در ابتدای مصاحبه با دوربین‌های تلویزیونی به آنها گفت: وقتی چهره من را پخش نمی‌کنید چرا مصاحبه می‌گیرید؟

* در ابتدای مراسم و به خاطر جابجایی جایگاه خبرنگاران، این موضوع موجب ناراحتی آنها شده و اصحاب رسانه به این موضوع اعتراض کردند.

* روی هر صندلی پرچم ایران چیده شده بود که با آغاز مراسم حضار این پرچم‌ها را در دست گرفته و همزمان با پخش آهنگ‌های مختلف آن را تکان می‌دادند.

* مراسم با نیم ساعت تاخیر آغاز شد و جالب اینکه در اوایل مراسم هرج و مرج زیادی بود.

* جواد خیابانی مجری مراسم با زبان انگلیسی با لهجه‌ای خاص حضور جیووآنی را خیرمقدم گفته و در ادامه برای مردم ایران و محمدرضا شجریان آرزوی سلامتی کرد.

* جیووآنی مدیرعامل شرکت ایتالیایی سخنانش را با «سلام عزیزم» آغاز کرد و در مورد قرارداد با تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد که ترجمه شده این مطالب روی پرده‌ای به نمایش درآمد.

* قبل از اینکه جیووانی به روی سن بیاید خیابانی رو به وی گفت: شما یک تفاوت عمده با مردم ایران دارید. در حالی که مردم ایران طرفدار یوونتوس، میلان،‌اینتر و رم هستند شما طرفدار ناپولی هستید.

* در این مراسم ابتدا ترانه‌ای ایران شجریان و سپس یک ترانه از حامد زمانی پخش شد که این آهنگ را خیابانی تقدیم به شهدای مدافع حرم کرد.

* در پایان تیزر شهدای مدافع حرم خیابانی که گاف‌هایش تمامی نداشت رو به حضار اعلام کرد که مرده‌ها نمی‌میرند و زنده‌اند!

* در اواسط مراسم با حضور مسئولان از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم شد.

* یک خواننده به روی سن آمده و خیابانی از حضار خواست خجالت نکشند و پرچم‌های ایران را تکان دهند.

*در این مراسم هواپیمای دو موتوره اسپانسر تیم ملی قرعه‌کشی شد که خیابانی گفت اگر هواپیمای ۶ موتوره هم به من بدهند سقوط می‌کند چه برسد به دو موتوره!

* محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی این جوایز را اهدا کرد و زمانی که عدد ۷ از گردونه درآمد مجری مراسم نام سلطان پروین را آورده و در ادامه گفت این عدد مربوط به فرهاد مجیدی هم هست که حضار هر دو نفر را تشویق کردند.

* در ادامه خیابانی خواست تا درهای سالن را ببندند تا رنگ پرچم‌ها بیشتر شود. او اعلام کرد که سه رنگ تیم ملی کم‌رنگ شده و می‌خواهیم با بادکنک یک جشن موسیقایی بگیریم که در این میان بادکنک‌ها بین حضار پخش شده و در ادامه زمانی که کفاشیان در حال سخنرانی بود حاضرین در سالن این بادکنک‌ها را می‌تکاندند و موجب اختلال در صحبت‌های او می‌شدند.

* در حالی که یک چهارم سالن خالی بود خیابانی اعلام کرد که اجازه دهید مردم و علاقمندان تیم ملی به سالن بیایند و این در حالی بود که هیچ کسی پشت درها نبود.

* اعضای هیأت رئیسه به همراه قنبرزاده به سمت آجرلو رفته و با او خوش و بش کردند.

* فیلمی از برندهای مختلف اسپانسر تیم ملی در جام جهانی‌هایی که ایران به آن صعود کرده، پخش شد که در انتهای این فیلم تیم ملی ایران با برند جیووآ به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد.

* در مراسم تقدیر از پیشکسوتان دختران بسکتبالیست برق شیراز روی سن آمده و جالب اینکه از تیمور غیاثی دوومیدانی کار هم دوره با کفاشیان تقدیر شد.

* برای این مراسم خداداد عزیزی و غفور جهانی دعوت بودند که به هر دلیلی به مراسم نیامدند.

* خیابانی یک گاف دیگر هم داد و در حالی که نصرتی به خاطر عمل جراحی مصدوم بود به حضار گفت که در سالن هم می‌توان مصدوم شد و مصدومیت برای فوتبالیست است. خیابانی در این لحظه فکر کرد که نصرتی در مراسم مصدوم شده است.

* در یک کلیپ صحبت‌های جام جهانی ۹۸ و ۲۰۰۶ پخش شد.

* در پایان مراسم و قبل از رونمایی از لباس تیم ملی گروه دستان گویا به روی سن آمده و با آهنگ‌های مختلف به رقص و پایکوبی پرداختند و سپس با پخش دود در سالن و با پوشاندن لباس تیم ملی بر تن یک مانکن از لباس تیم ملی در حضور مسئولان رونمایی شد.

* در پایان مراسم نیز برخی‌ها برای گرفتن هدایای این مراسم هجوم آوردند که این موضوع با بی‌نظمی‌هایی همراه شد که در نهایت دبیرکل فدراسیون به این موضوع ورود کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )