تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب فرزاد مجیدی و عادل شیحی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد که بازیکنان این تیم از ساعت ۱۷ در رختکن حاضر شده و از ۳۰ دقیقه بعد کار تاکتیکی را آغاز کردند.

* حدود صد نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شده و به تشویق بازیکنان محبوب خود پرداختند.

* منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و در کنار نصرالله عبداللهی برنامه‌های تاکتیکی را نظاره‌گر شد.

* قبل از شروع تمرین امروز پرویز مظلومی شاگردانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* سرمربی تیم استقلال در خصوص بازی با تراکتورسازی و نحوه تاکتیک‌های آبی‌پوشان برای دقایقی با آنها گفت‌وگو کرد.

* هنگامی که تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود مظلومی بازیکنان را در اختیار مربی بدنساز قرار داد ولی در این لحظه هرائر مگویان مدافع آبی‌پوشان متوجه صحبت مظلومی نشد و روی زمین نشسته بود. در این لحظه سرمربی تیم استقلال به مدافع ارمنی تیمش تذکر داد که حرف‌های وی را جدی بگیرند. در این لحظه مظلومی مدافع ارمنی استقلال را به دویدن دور زمین جریمه کرد تا بعد از چند دقیقه این بازیکن در کارهای گروهی حضور پیدا کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها زیرنظر مجید صالح و مظلومی کار تاکتیکی انجام دادند. بازیکنان در قالب سه گروه سبز، سفید و نارنجی در قسمت‌های مختلف زمین برنامه‌های مربیان را پیاده کردند.

* امروز مدافعان و مهاجمین نیز زیر نظر صالح کار هجومی کردند و از طرف دیگر هافبک‌ها زیرنظر مظلومی کار ترکیبی و سانتر از جناحین را پشت سر گذاشتند.

* طرفداران تیم استقلال در بخشی از تمرین امروز با کنایه به تیم پرسپولیس شعار می‌دادند «پرسپولیس قهرمان میشه اگر که جدول برعکس بشه». آنها همچنین در ادامه شعارهایی را علیه علی دایی با لقب رئیس مافیا سر دادند و کنایه می‌زدند که پرسپولیس در آسیا هیچ موفقیتی کسب نکرده است.

* به هنگام برگزاری بازی درون‌تیمی میلاد فخرالدینی پس از برخورد با امید ابراهیمی دچار شکستگی از ناحیه سر شد که کادر پزشکی تیم استقلال سر این بازیکن را بانداژ کرد البته مظلومی هم برای پیگیری وضعیت فخرالدینی بالای سر این بازیکن حاضر شد و به وی دلداری داد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.