رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که گفت‌وگوی کمک داور دیدار پرسپولیس و نفت با رسانه‌ها را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش ایسنا، فریدون اصفهانیان در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی فوتبال گفت: شرکتی که با آن برای تامین لباس‌های تیم‌های ملی قرارداد بسته‌ایم قرار است که لباس‌های تمام تیم‌های ملی را تامین کند. ضمن اینکه این شرکت ایتالیایی است و از این طریق می‌توانیم ارتباط خوبی با این کشور داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم با همین برند در جام جهانی هم حاضر باشیم.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره تناقض آرایش با مسعود عنایت درباره عملکرد داوران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال هم گفت: کارشناسان نظرهای مختلفی نسبت به بازی‌های این هفته دارند. ضمن احترام به نظر آقای عنایت گفتم که در دیدار پرسپولیس و نفت از طریق تلویزیون گل اول نفت آفساید به نظر می‌رسید اما فیفا توصیه کرده که در چنین شرایطی داور رای به ادامه بازی بدهد.

با توجه به ممنوع بودن مصاحبه داوران و کمک‌داوران فعال در لیگ برتر در طول فصل، اصفهانیان درباره مصاحبه غمزه، کمک‌داور دیدار پرسپولیس و نفت با یک خبرگزاری، گفت: این مسئله را حتما بررسی می‌کنیم و نتیجه‌اش را اعلام می‌کنیم. ما در روزهای آخر فصل می‌خواهیم تیم‌های داوری خوبی را روانه بازی‌ها کنیم که هم دانش کافی و هم آمادگی جسمانی خوبی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.