حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال در فاصله سه روز مانده تا برگزاری انتخابات خیال اهالی فوتبال را بابت برگزاری مجمع راحت کرد اما ابهاماتی را در مورد دلیل این حضور سرزده ایجاد کرد.

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: درحالی که قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه این فدراسیون روز شنبه - هجدهم اردیبهشت - برگزار شود، محمود گودرزی که در طول حضورش در وزارت ورزش هیچگاه سرزده به فدراسیون فوتبال نرفته بود، ظهر چهارشنبه به دیدار علی کفاشیان رفت و ملاقاتی چند دقیقه ای با وی داشت.

این ملاقات در شرایطی صورت گرفت که پس از کنار کشیدن کفاشیان از انتخابات، رابطه گودرزی با وی حسنه شد و وزیر ورزش بارها در مصاحبه هایش از کفاشیان بابت این اقدام تشکر کرد.

باوجود کناره گیری کفاشیان از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال این نگرانی از سوی وزارت ورزش وجود داشت که انتخابات روز شنبه با اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی برگزار شود و رئیس و اعضای هیات رئیسه مشخص نشوند. این نگرانی از آنجا افزایش یافته بود که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر برگزاری مجمع بدون مشخص شدن رئیس و دادن رای سفید اعضا منتشر شده بود.

با این شرایط محمود گودرزی که موقعیت خود و وزارت ورزش را در خطر می دید و این احتمال را می داد که مجمع فوتبال به محلی برای انتقاد مسئولان بالادستی تبدیل شود، چاره را در این دید که به فدراسیون فوتبال برود و در ملاقات با علی کفاشیان بر برگزاری مطلوب انتخابات روز شنبه تاکید کند.

ظاهرا در این نشست طرفین به این نتیجه رسیده اند که تمام تلاششان را برای برگزاری مجمع بدون دردسر به کار بگیرند. محمود گودرزی که در سالهای حضورش در وزارت ورزش برخی مواقع حتی وقت ملاقات به کفاشیان هم نمی داد، حالا راهی فدراسیون می شود تا مجمع را بدون مشکل برگزار کند.

با وجود تاکید طرفین مبنی بر برگزاری بدون مشکل و قانونی مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال، اما هنوز هم می توان هر اتفاق غیرقابل پیش بینی را در روز هجدهم اردیبهشت ماه متصور شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.