اولین اردوی تیم ملی فوتسال در حالی امروز به پایان می‌رسد که هنوز وضعیت شروع تمرینات در هفته آینده مشخص نیست و بازیکنان باید به صورت انفرادی تمرین کنند!

به گزارش خبرنگار مهر، اولین اردوی تیم ملی فوتسال درحالی هفته گذشته آغاز شد که از همان شروع تمرینات، بحث نداشتن هتل برای مرحله دوم مطرح بود. برای همین سرمربی تیم ملی درخواست برگزاری اردوی دوم را در جزیره کیش و شهر مشهد به کمیته فوتسال داد ولی این اردوها هنوز هماهنگ نشده و ملی پوشان فعلا برای شروع اردوی بعدی سردرگم هستند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: امروز آخرین جلسه اردوی اول ما برگزار می‌شود. من برنامه‌هایم را برای برگزاری اردو در یک شهر دیگر ارائه دادم ولی باید این موضوع پیگیری شود. تا الان که خبری از نیست.

وی درباره اینکه اگر برگزاری اردو در یک شهر دیگر هماهنگ نشود تکلیف تمرینات چه خواهد شد؟ گفت: تمرینات تعطیل می‌شود و باید برنامه‌های آماده سازی انفرادی به بازیکنان بدهیم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: حضور در جام جهانی شوخی نیست و نیاز به برنامه ریزی و امکانات دارد. نمی‌شود بدون برآورده شدن خواسته‌های پیشتیبانی از تیم ملی توقع داشت.

ناظم الشریعه در خصوص اینکه آیا امکان برگزاری تمرینات در یک سالن دیگر در تهران امکانپذیر نیست؟ تصریح کرد: برگزاری اردوی تیم ملی امکانات و هتل خوب می‌خواهد. فقط بحث سالن فوتسال نیست. باید سالن وزنه و سایر موارد هم تامین شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )