کاپیتان بایرن‌مونیخ از اینکه بایرن و گواردیولا نتوانستند مزد زحمات سه سال اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا را بگیرند، ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمانش، اتلتیکومادرید گذشت تا نتیجه در دو بازی رفت و برگشت ۲ - ۲ شود و باواریایی‌ها به خاطر گل خورده در خانه از دور رقابت‌ها حذف شدند. به این ترتیب پپ گواردیولا در حسرت قهرمانی در اروپا با این تیم آلمانی ماند، مربی که در پایان فصل جاری از بایرن جدا و با قراردادی سه ساله هدایت منچسترسیتی را بر عهده خواهد گرفت.

فیلیپ لام ۳۲ ساله گفت: جای تأسف دارد که نتوانستیم پاداش کار خودمان و گواردیولا در سه سال اخیر را بگیریم. اتلتیکو روی ضدحملات به ما ضربه زد. ما تمام تلاش‌مان را کردیم، اما متأسفانه کافی نبود. حذف از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پس از چنین نمایشی تلخ است، اما همچنان می‌توانیم فصل را با فتح بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان با شادمانی به پایان ببریم.

توماس مولر، مهاجم باواریایی‌ها هم که در این بازی ضربه پنالتی را به هدر داد که می‌توانست سرنوشت‌ساز بازی را تغییر دهد، اظهار داشت: شرایط در فوتبال گاهی اوقات می‌تواند خیلی دشوار شود. متأسفانه تلاش ما در این بازی کافی نبود. چنین چیزی را به ندرت دیده بودم، ما از روی یک ضدحمله گل خوردیم و البته که خودم هم بابت پنالتی که گل نکردم، ناراحتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.